Gå til innhold

Julegave fra meg til meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o) Velfortjent!

Jeg fikk (får) kamera, jeg, og er overlykkelig for det!

Det ble et Fujifilm Finepix s304Z. I forhold til det jeg hadde før, et Trust LCD 2300, tror jeg ALT ville ha vært bedre - men dette er fantastisk!!

GOD JUL! :o)

Får jeg det gamle i julegave av det?

*flire*

Annonse

Jeg vil deg ikke så vondt..!

Kanskje du vil prøve mitt trust familycam 300 flash? Det har ikke zoom, har låst fokus, og ingen skjerm bakpå.

Jeg orker ikke ramse opp alt det andre negative, men oppløsningen er nesten litt bra hvis du tar bilder med akkurat rett lys på akkurat rett avstand og kjører 300*200 oppløsning.

hihi.

Nei, da er det jo helt greit. :-) Jeg kunne bare ikke fatte at noen ville nøye seg med en 15" skjerm på en stasjonær PC når jeg som har en 19" gjerne skulle hatt en større. :-)

hehehe, ja, det blir "aldri" nok :-)

Kunne nøyd meg med en 15" dersom jeg fikk lcd ..

Kanskje du vil prøve mitt trust familycam 300 flash? Det har ikke zoom, har låst fokus, og ingen skjerm bakpå.

Jeg orker ikke ramse opp alt det andre negative, men oppløsningen er nesten litt bra hvis du tar bilder med akkurat rett lys på akkurat rett avstand og kjører 300*200 oppløsning.

hihi.

Seriøst: om du betaler porto kan du få det! Det har imidlertid begynt å spise batterier mens det er avslått (siste gangene jeg skulle bruke det var det glovarmt og batteriene utladet..). Det er kanskje ikke noe problem dersom man tar ut batteriene etter bruk? Du kan lese test av det her:

http://akam.no/tester/gamle/trust_photocam_lcd_2300/index.html

birdie @ home.no

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...