pirko Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Har en en Whirlpool fryseskap og den øvre delen er full av is. Hvordan fjerne denne isen?(får nesten ikke ting inn der lenger). Er en sånn bryter med stjerne på i fronten av fryseren. Er det denne jeg skal bruke?...evt skal døren være åpen samtidig? 0 Siter
birdie Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Slå av strømtilførsel til fryseren, sett inn en bolle med kokende vann noen minutter til du får løs isen, plukk ut isen, tørk over skapet innvendig og sett på strømmen igjen. Og ja - du vil helst fjerne den bollen med vann etterpå.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Finn frem bruksanvisingen, det er nemlig stor forskjell på dette. I vårt fryseskap (Siemens) skal alle skuffer tømmes og tas ut og den nederste skal settes på glvet foran skapet så vannet renner ned i den (den har et slags hakk i bakkant som en liten "tut" fra skapet passer inn i og som vannet kommer ut renner ned der. I fryseskapet til mine svigerforeldre derimot skulle døra være lukket, men det var noe det samme prinsippet med vannavrenning tror jeg (merke Atlas?). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.