Gå til innhold

Ringenes Herre II - noen som har sett den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes at denne filmen var bedre enn eneren... Det var jo veldig mye slossing og krig, men det var liksom så bra at det ble interresant alikevel..

Jeg så den på premieren, var det onsdag? Den begynte ihvertfall 00.02 på colluseum i Oslo...

Alle bør se denne filmen!!!

Hva handler den/det egentlig om da? Alle snakker om denne filmen, men hva går den ut på?

(flaut?)

Hei!

Filmene er basert på J.R.R. Tolkiens bøker om "Ringenes herre"

Kort fortalt så handler filmene om det godes kamp mot det onde. De onde er skikkelig onde! (og ikke så rent lite grusomme å se på;-)

Les mer her:

http://www.ringenesherre.no/splash.html

Hilsen

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Filmene er basert på J.R.R. Tolkiens bøker om "Ringenes herre"

Kort fortalt så handler filmene om det godes kamp mot det onde. De onde er skikkelig onde! (og ikke så rent lite grusomme å se på;-)

Les mer her:

http://www.ringenesherre.no/splash.html

Hilsen

Takk skal du ha.

Tanya1365380060

Så den på premieren på tirsdag natt. Den var helt utrolig :)

Anbefales på det sterkeste, selv til dere som ikke er så glad i sjangeren. Jeg er ikke så glad i sjangertypen, men elsker ringenes herre filmene fordet.

Det er en filmopplevelse uten like :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...