Nyco Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Er "fineste" ens egen definisjon, eller er det hvem som er dyrest, størst eller mest ekslusiv? 0 Siter
Gjest alexsandra Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Den fineste får vel sambo,han får en gull lenke "panser",det var det gullsmeden sa det het. 0 Siter
Gjest Thomasine Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Er "fineste" ens egen definisjon, eller er det hvem som er dyrest, størst eller mest ekslusiv? Både mine foreldre og min beste venn får biskop Stålsett nye bok med livsvisdom. Vet at de alle har sansen for ham. Jeg kjøpte til og med boken til meg selv også til jul! 0 Siter
molli Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Fineste? Hm. Spørs vel på øyet som ser det. Er den fineste synonymt med den dyreste? Jeg har spleisa med svigermor og kjøpt Playstation2 til mannen min til jul + et spill. Det er den dyreste enkeltgaven jeg har gitt i år, og jeg tror HAN (mottakeren altså) også synes det er det fineste han har fått på flere år til jul:-) Han har ikke snakket om annet i en måneds tid nå. *klør meg i hodet* Tro om jeg får se mye til mannen min i romjula..?:-) Finner'n vel foran tv'en, tenker jeg. Moren min er svært glad i dyre krukker og kremer fra parfymeriet, så hun får en gavesjekk på noen hundrelapper hos Estetique (parfymerikjede). Den blir hun kjempeglad for, det vet jeg, og hun kommer til å storkose seg med å plukke ut det hun vil ha:-) 0 Siter
Aika Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Skrevet 20. desember 2002 Er "fineste" ens egen definisjon, eller er det hvem som er dyrest, størst eller mest ekslusiv? Ens egen :-) Hva syns _du_ er det fineste :-) 0 Siter
Aika Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Skrevet 20. desember 2002 Fineste? Hm. Spørs vel på øyet som ser det. Er den fineste synonymt med den dyreste? Jeg har spleisa med svigermor og kjøpt Playstation2 til mannen min til jul + et spill. Det er den dyreste enkeltgaven jeg har gitt i år, og jeg tror HAN (mottakeren altså) også synes det er det fineste han har fått på flere år til jul:-) Han har ikke snakket om annet i en måneds tid nå. *klør meg i hodet* Tro om jeg får se mye til mannen min i romjula..?:-) Finner'n vel foran tv'en, tenker jeg. Moren min er svært glad i dyre krukker og kremer fra parfymeriet, så hun får en gavesjekk på noen hundrelapper hos Estetique (parfymerikjede). Den blir hun kjempeglad for, det vet jeg, og hun kommer til å storkose seg med å plukke ut det hun vil ha:-) Hehe, du finner ham nok ved TV'n, ja ;-) Men da vet du iallefall hvor du har'n. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Jeg kjøpte serien Band Of Brothers, på DVD til meg selv. Det er trossalt meg selv jeg er mest glad i, så det skulle vel bare mangle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Det dyreste fullt skiutstyr til minstemann og og 1/2 års kort til hun på 17. Det fineste er to dvder til eldstemann som jeg synes er veldig bra. De gleder jeg meg til å se. 0 Siter
Albertine Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Den beste gaven må være en gigantisk eske full av Duplo til lillegutt. Vil nesten ha den selv.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.