Gå til innhold

FU: Hva er den fineste gaven du gir bort i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Thomasine

Er "fineste" ens egen definisjon, eller er det hvem som er dyrest, størst eller mest ekslusiv?

Både mine foreldre og min beste venn får biskop Stålsett nye bok med livsvisdom. Vet at de alle har sansen for ham. Jeg kjøpte til og med boken til meg selv også til jul!

Fineste? Hm. Spørs vel på øyet som ser det. Er den fineste synonymt med den dyreste?

Jeg har spleisa med svigermor og kjøpt Playstation2 til mannen min til jul + et spill. Det er den dyreste enkeltgaven jeg har gitt i år, og jeg tror HAN (mottakeren altså) også synes det er det fineste han har fått på flere år til jul:-) Han har ikke snakket om annet i en måneds tid nå.

*klør meg i hodet*

Tro om jeg får se mye til mannen min i romjula..?:-) Finner'n vel foran tv'en, tenker jeg.

Moren min er svært glad i dyre krukker og kremer fra parfymeriet, så hun får en gavesjekk på noen hundrelapper hos Estetique (parfymerikjede). Den blir hun kjempeglad for, det vet jeg, og hun kommer til å storkose seg med å plukke ut det hun vil ha:-)

Annonse

Fineste? Hm. Spørs vel på øyet som ser det. Er den fineste synonymt med den dyreste?

Jeg har spleisa med svigermor og kjøpt Playstation2 til mannen min til jul + et spill. Det er den dyreste enkeltgaven jeg har gitt i år, og jeg tror HAN (mottakeren altså) også synes det er det fineste han har fått på flere år til jul:-) Han har ikke snakket om annet i en måneds tid nå.

*klør meg i hodet*

Tro om jeg får se mye til mannen min i romjula..?:-) Finner'n vel foran tv'en, tenker jeg.

Moren min er svært glad i dyre krukker og kremer fra parfymeriet, så hun får en gavesjekk på noen hundrelapper hos Estetique (parfymerikjede). Den blir hun kjempeglad for, det vet jeg, og hun kommer til å storkose seg med å plukke ut det hun vil ha:-)

Hehe, du finner ham nok ved TV'n, ja ;-) Men da vet du iallefall hvor du har'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...