Line Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 http://www.dagbladet.no/dinside/2002/12/20/356861.html De trekker tilbake et parti fiken fra butikkene, som har holdbarhetsdato 15.02.2003. I kjøleskapet mitt ligger akkurat denne typen fiken, med samme dato, og selv har jeg spist én av dem uten å bli dårlig. Halvparten ligger igjen, resten er brukt i fruktkaker som har ligget til "modning" i flere uker nå. Bør jeg kaste kakene, eller er de trygge å spise? Skal levere tilbake resten av pakken med fiken til butikken, men jeg er litt usikker på om det er trygt å gi bort ei slik kake til ei gammeltante på 85 år til jul... 0 Siter
Line Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Skrevet 21. desember 2002 Liker du tanta di? Det blir nok ei eske konfekt isteden, ja. Eller en boks med bordstabelbakkels. Ja, jeg er veldig glad i tanta mi. 0 Siter
Albertine Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Fruktkakene kan du jo evt. sende til Valgjerd som en liten oppmerksomhet? 0 Siter
Line Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Skrevet 22. desember 2002 Fruktkakene kan du jo evt. sende til Valgjerd som en liten oppmerksomhet? Mhm... skal vurdere det! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.