Zirine Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Jeg kjøpte E.T på dvd i morgengave til jentene på julaften, og måtte selvfølgelig smugkikke før jeg pakka den inn. Det var skikkelig nostalgisk gitt - fra 1982-83 og greier ... Menne ... den var litt vel langtekkelig - jeg kan ikke huske at orginalen var slik. ER filmen lengre enn orginalen eller er det bare jeg som innbiller meg det? Har den lengre kjedelige sekvenser eller har jeg rett og slett blitt altfor voksen? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Skrevet 21. desember 2002 ja Høh ... Kontrollspørsmål til beiben: Har du sett den nye E.T? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Jeg har ikke sett den nye versjonen, men den er lengre enn orginalen. Det er veldig inn med directors cut for tiden, vet du. 0 Siter
punkyB Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Høh ... Kontrollspørsmål til beiben: Har du sett den nye E.T? Nei ..... hva har det med saken å gjøre ?????? Hvordan var vina i går? Like jævlig hele veien? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.