Gå til innhold

På bitte-bitte-bitte lille julaften........

Anbefalte innlegg

....Får jeg følgende brev fra legen min og jeg siterer: "Dine blodverdier er nå svært høye og jeg legger ved resept på medisiner du skal bruke. Disse er ganske dyre (600 kroner for 100 stk) Men etter at du har brukt 1200 vil trygdekontoret refundere 90% av dine utgifter utover dette det året. Du må være uhyre forsiktig med brus/sjokolade/kake og andre ting som inneholder mye sukker. Møt på laboratoriet om 2 mnd (fastende) for å kontrollere om verdiene endrer seg."

Joda, jeg har kjøpt inn ribbe, medisterkaker, alt tenkelig tilbehør, konfekt og annet digg vi tømte Svinesund for, brus, øl, Fetthull (smultringer), pluss at vi skal ha karamellpudding etter oldemors oppskrift (starter med 45 egg), riskrem og de lekreste midagsretter med vilt og okse utover julen. Kombinert med tegnefilmer, lavt aktivitetsnivå og generell julekos så jeg frem til julehøytiden.

Spørsmålet er bare dette: Når kroppen min er nær ved å kollapse i en alder av 26 år, vil jeg kunne gjøre mere skade ved å vente eksempelvis en drøy uke før jeg følger legens ordre? Jeg vil ha marsipaaaaaaaaaan!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86722-p%C3%A5-bitte-bitte-bitte-lille-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...