Zirine Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Den danske leketøysgiganten Lego planlegger å saksøke en Sør-Afrikansk klesprodusent for å ha laget et T-skjorte-motiv av to Lego-figurer som befinner seg midt i akten ... For Lego liker ikke insinuering om at Lego-figurer har sex, og er engstelig for at T-skjortene kan ødelegge selskapets gode navn og rykte. Under bildet på T-skjorta står teksten "Legover" (som på godt norsk betyr å ha seg et nummer). Klesfirmaet Laugh It Off ble allerede i januar kontaktet av patentjurister, og lovet da at T-skjorte stuntet var en engangsforeteelse. Æsj, åsså jeg som vil ha en sånn t-skjorte 0 Siter
terningkast6 Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Legofigurene har jo sex og formerer seg hele tiden, skjønner ikke at det er noe å lage bråk om. Ikke før har en oppdatert ungene med det nyeste av det nye så kommer de med noe nytt. Det er et helvetes pes å sørge for at ungene alltid ligger ett steg foran alle andre i legoverdenen. Den t-skjorta bare MÅ jeg ha, fint å ha når en skal forklare ungene om livets harde fakta! 0 Siter
Zirine Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Skrevet 21. desember 2002 Legofigurene har jo sex og formerer seg hele tiden, skjønner ikke at det er noe å lage bråk om. Ikke før har en oppdatert ungene med det nyeste av det nye så kommer de med noe nytt. Det er et helvetes pes å sørge for at ungene alltid ligger ett steg foran alle andre i legoverdenen. Den t-skjorta bare MÅ jeg ha, fint å ha når en skal forklare ungene om livets harde fakta! Dansker vettu, skikkelig puritanske er dem - selv etter 30 gammeldansker. Jeg hadde forstått det hvis vi snakket om erigerte legopeniser, men .... Visste du forresten at hvis du går i baren å bestiller en Sissel, så får du en Gammeldansk? 0 Siter
Gjest ZombieBob Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 http://www.missoizo.com/legosex.htm Lag sjæl 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.