tiliti Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Er det godt? Like godt som Grilstad, Gilde etc sitt? Det er litt billigere. Med vennlig hilsen, blakk men gourmet; 0 Siter
birdie Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Pølsene og kjøttdeigen er i alle fall bra. Er det ikke opprinnelig Ringstad, da? Det er jo et "ansett" navn.. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Skrevet 22. desember 2002 Pølsene og kjøttdeigen er i alle fall bra. Er det ikke opprinnelig Ringstad, da? Det er jo et "ansett" navn.. Var ikke så stor prisforskjell mellom det og grilstad, som jeg vet er ok (det jeg kjøpte i fjor) .. så det ble grilstad. *pust pes* Salte greier. Jeg tygger så tunga er øm og sår. hihi. Og sååå tørst! 0 Siter
birdie Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Var ikke så stor prisforskjell mellom det og grilstad, som jeg vet er ok (det jeg kjøpte i fjor) .. så det ble grilstad. *pust pes* Salte greier. Jeg tygger så tunga er øm og sår. hihi. Og sååå tørst! Det er et slit! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.