Gå til innhold

Stakkars

Anbefalte innlegg

Gjest quirinius
Skrevet

Hva skal vi mene om folk som kaller ungene sine for Kai-Børre?

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Ææh.. I Norge er det faktisk noen som heter Kai Jack... :-/ Og en som heter Dan til fornavn og Mark til etternavn. Har også hært om en Mari Dalen. :-)

Men Kai Jack og Dan Mark.. Haha...

Skrevet

Jeg gikk i klassen til en som het Michelle Olaf på videregående. Den synes jeg var original.

Skrevet

Ææh.. I Norge er det faktisk noen som heter Kai Jack... :-/ Og en som heter Dan til fornavn og Mark til etternavn. Har også hært om en Mari Dalen. :-)

Men Kai Jack og Dan Mark.. Haha...

Jeg vet om en som kalte ungen sin for Mari Johanne.. :)

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Jeg vet om en som kalte ungen sin for Mari Johanne.. :)

Ikke Mari Johanna? :)

Skrevet

Ifølge søsteren min skal det finnes en finnmarking (?) som heter Morgan Kane Olsen... Og hun hadde forleden en elektriker som het Jimmi Henriksen...

Skrevet

Det synes jeg var et søtt navn, jeg! Bare vent, så blir du nok vant til navnet!

:o)

Jeg synes det er verre med Steinar-Per eller Otto-Svein. Jeg kjenner to personer som heter det, men nå synes jeg de kler navnene. Jeg tenker ikke over det lenger, selv om det var uvant i begynnelsen.

Skrevet

I min samboers brors klasse gikk det to som het Siv Doris og Rein Astor. Hvis ikke det er spesielle navn så vet ikke jeg.

Skrevet

I min samboers brors klasse gikk det to som het Siv Doris og Rein Astor. Hvis ikke det er spesielle navn så vet ikke jeg.

Eller hva med de to brødrene som heter Willy Abel og Abel Villy.

Gjest ChiengMai
Skrevet

At de har annerledes navnesmak enn deg (og meg også, for den del.....)?

:-)

Skrevet

Siv Doris? Vel, det er nå bedre en Kit Doris.

Si det fort, Kit Doris, Kit Doris, Kit Doris :)

Skrevet

Jeg gikk i klassen til en som het Michelle Olaf på videregående. Den synes jeg var original.

no shit

Skrevet

Siv Doris? Vel, det er nå bedre en Kit Doris.

Si det fort, Kit Doris, Kit Doris, Kit Doris :)

Bedre å være nordlending og hete Hans Hugo ;-)

Skrevet

At det er deres sak?

Det var da langt fra det værste de kunne ha valgt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...