smurf78 Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 finnes det ferdig mandelmasse å få kjøpt i butikkene? har ikke noen maskin til å male dem med og skulle gjerne laget marsipan. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Du får kjøpt ferdige "pølser" med marsipan, tror det er 1/2 kg. Ligger ved bakevarene i butikken. ) Så kan du farge og forme som du vil. Evt. kjøpe en mandelkvern. 0 Siter
smurf78 Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Skrevet 21. desember 2002 Du får kjøpt ferdige "pølser" med marsipan, tror det er 1/2 kg. Ligger ved bakevarene i butikken. ) Så kan du farge og forme som du vil. Evt. kjøpe en mandelkvern. huff nei ferdig marsipan er ikke det samme som hjemmelaga. Tenkte mer på om det fantes mandelmasse slik at jeg kunne lage selv uten å ha kvern. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 huff nei ferdig marsipan er ikke det samme som hjemmelaga. Tenkte mer på om det fantes mandelmasse slik at jeg kunne lage selv uten å ha kvern. Altså om du får kjøpt ferdigmalte mandler? For mandelmasse er jo i grunnen marsiapn... Du får kjøpt kransekakemasse også, men det blir jo ikke det samme. Tror ikke du får kjøpt ferdigmalte mandler, men det koster jo ikke så mye for en mandelkvern da. Og da har du jo til siden også! ) 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 huff nei ferdig marsipan er ikke det samme som hjemmelaga. Tenkte mer på om det fantes mandelmasse slik at jeg kunne lage selv uten å ha kvern. Mange rema-butikker blant annet, har mandelkvern, koster 80 kroner eller mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.