Gå til innhold

Posten - et rent helvete

Anbefalte innlegg

På min lokale "Posten" er det seks skranker - idag er bare to av de bemannet (selvsagt med ansatte som ikke skjønner det skvatt norsk). Frimerker er byttet ut med alskens ræl - sikkert fordi det er fint å ha no' å titte på mens du venter.

Jeg trakk kølapp - 54 personer i kø forran meg.

Hurra!

Etter vel 20 minutter gav jeg opp. Da var det forsatt 40 i kø forran meg.

De fire pakkene jeg skulle hente går i retur til avsender.

For Posten er det selvsagt god butikk, siden avsender blir belastet returporto. Da har informasjonssjefen i Posten, Line Fredriksen fått det som hun vil: "Posten er ikke lenger et forvaltningsorgan, men et forretningsorgan.", sa hun til NRK1.

Det er ikke bare en viss minister som bør brenne et varmt sted...

Faens rælbutikk skal du lete lenge etter (bortsett fra Elkjøp).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86737-posten-et-rent-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høyt blodtrykk

De siste månedene har jeg flere ganger måttet gå ut av postkontoret med uforettet sak, fordi jeg har vært så sint over treg kundebehandling. Alle kundene står klemt opp til reoler med vikingarna og lignende musikk, billige penner og stygge leker, samt bøker om fotball. De fleste av benkene til å sitte på er fjernet for å få plass til alt juggelet, som jeg aldri har sett noen kjøpe. På mitt postkontor snakker alle bak skrankene norsk, de er etnisk norske men ser ut som om de hører hjemme på den vernede bedriften posten må kunne kalles. Alt går tregt, de tar pauser når det er mest kø, de holder få skranker åpne mens de ansatte heller rydder i hyllene med dritt-varer, og de få som betjener kunder forstår lite eller ingenting og bruker minst et kvarter på unødvendig sommel pr kunde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86737-posten-et-rent-helvete/#findComment-473091
Del på andre sider

Det er få ting som gir meg så høyt adrinalin-nivå som å måtte gå på postkontoret!

Før tilhørte jeg et postkontor der du stod i kø forran kassene. Selv om køene var milelange og jeg alltid havnet i feil kø, ble jeg i det minste ekspedert til slutt!

Nå tilhører jeg et postkontor med kø-lapp, og betjeningen bruker et hav av tid etter hvær kunde før de gidder å trykke på neste-knappen! I tilegg tar de pauser i et kjør!

Men det mest irriterende er at de lar bedrifter "snike i køen", slik at jeg må oppleve at en mengde personer som kommer bak meg blir ekspedert først.

Jeg blir sint bare ved tanken :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86737-posten-et-rent-helvete/#findComment-473330
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...