Gå til innhold

ein fiendlig dag

Anbefalte innlegg

dette ser ut til å bli ein fiendlig dag. med stirring, knurring og hvesing.

jepp, huset er smekkfullt av katter :) i tillegg til mine eigne to, ankom bassisten og carma sine to søte små i morges, etter ein liten prøvetur i går nøye fulgt av bekymra katteforeldre :)

så no pågår sniking, stirring og knurring for fullt. sjefen i huset, azzaro, har det travelt med å vise kor innmari sjef han er. til no har han berre hatt søstra si, azzi, til å ta det ut på, i form av forfølging, erting, forstyrrelse-av-søteste-søvn og forsøk-på-nedjaging-fra-bokhylle (som regel mislykka, fulgt av misfornøyd, høylytt mjauing). no har han plutselig to til å holde orden på, og han har det heilt klart travelt :)

noko seier meg at eg kjem til å ønske mange ganger at eg hadde hatt fotoapparat eller videokamera denne jula ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86738-ein-fiendlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kattebesøkende får ikke lov av sjefende azzaro til å ligge på senga di? :) oioioi - bare det ikke blir katteslagsmål ut av dette ...

Uansett - god jul neuni *klem*

god jul til deg også, zirinesnuppa!

katteslagsmål? njææ..det tviler eg på, dei er no mest redde/nervøse/usikre/etc og skal berre finne ut kor dei har kvarandre. unntatt ho lille snuppa til basse og carma da - ho gir no faen :) springer rundt overalt, leiker, skal sjå på alt. men ho sniker seg litt forsiktig rundt akkurat det hjørnet under sofaen der azzaro sitter og hveser til henne, da. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86738-ein-fiendlig-dag/#findComment-473122
Del på andre sider

god jul til deg også, zirinesnuppa!

katteslagsmål? njææ..det tviler eg på, dei er no mest redde/nervøse/usikre/etc og skal berre finne ut kor dei har kvarandre. unntatt ho lille snuppa til basse og carma da - ho gir no faen :) springer rundt overalt, leiker, skal sjå på alt. men ho sniker seg litt forsiktig rundt akkurat det hjørnet under sofaen der azzaro sitter og hveser til henne, da. ;)

Han er bare en typisk hannkjønn - YO - RESPECT!!! men hun tar han på sjarmen etterhvert ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86738-ein-fiendlig-dag/#findComment-473136
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...