Gå til innhold

FU: Hva er det mest kriminelle du har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jobbet svart.

Jeg ga skattekortet til arbeidsgiver, men da jeg fikk lønna mi, var det ikke trukket skatt allikevel...

Arbeidsgiver slapp vel unna arbeidsgiveravgiften på den måten ;-P

Surt å være snylter for lusne 5%, jeg ville jo trekke skatt....

Annonse

Ta med 6 flasker inn til landet hvor 4-5 liter av de var sprit og 6 kartonger sigaretter. (eget bruk) Jeg har vel aldri holdt meg til kvoten noen gang tror jeg.

Om det er så kriminelt kan vel diskuteres.

Ellers så har jeg noen parkeringsbøter og da jeg var 11 år stjal jeg en skolebolle, jeg ble heldigvis tatt. Hva mer? Ulovlig opphold i Spania, jobbe svart,litt festbruk av hasj, marihuana, amfetamin og kokain.

Ta med 6 flasker inn til landet hvor 4-5 liter av de var sprit og 6 kartonger sigaretter. (eget bruk) Jeg har vel aldri holdt meg til kvoten noen gang tror jeg.

Om det er så kriminelt kan vel diskuteres.

Ellers så har jeg noen parkeringsbøter og da jeg var 11 år stjal jeg en skolebolle, jeg ble heldigvis tatt. Hva mer? Ulovlig opphold i Spania, jobbe svart,litt festbruk av hasj, marihuana, amfetamin og kokain.

Da jeg var skoolejente, stjal jeg en ostebriks på butikken. Det var fordi alle andre stjal et eller annet, eller fordi jeg var sulten, husker ikke helt.

Holder meg aldri til alkoholkvoten jeg heller. Toknmed meg 8 helflasker Absolut Vodka og 4 kartonger røyk fra Hellas til Norge i høst.

Ellers har jeg tatt i mot pengegaver og andre ting i jobbsammenheng, og det er strengt forbudt. Alle gjør det på arbeidsplassen min, har jeg fått inntrykk av, men "ingen" har gjort det, hehe :-)

Ellers har jeg vel pynta litt på sannheten et par ganger (fy fy..)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Da jeg var mest redd for å bli tatt, var på motorsykkel på Fiskumsletta i 230 km/t. Det kan føre til fengsel i noen uker/mnd. Det jeg BURDE være redd for, var å få en spurv eller noe større rett i visiret, det betyr trolig døden.

Fugler er ikke vant til at ting beveger seg så fort.

Fått fartsbot to ganger.

Sneket på trikken i Oslo endel ganger.

Bedt om barnebillett på trikken når jeg egentlig skulle hatt voksenbillett (dog noen år siden da ;o))

Tror i grunnen ikke at jeg er så veldig kriminell ;o)

Tok bilde av "Tut Ankh Amon" i Det egyptiske museet i Kairo. Bevæpnede vakter var plassert rundt om i museet. Idag hadde jeg aldri turt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...