wannabeawesome Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 kjøpt på helsekost. noen som veit om det funker? det står at det skal taes 1-2 tabl. tre ganger om dagen, men er det før eller etter måltid eller har ikke det noe å si? Hu på helsekost sa at det var normalt å gå ned en god del i vekt av den, men det er selvfølgelig individuelt.. noen som har erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nordisk Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Den hjelper. Jeg tar den to ganger daglig, vanligvis etter måltid. Den er nok vanndrivende også, så regn med å springe oftere på do. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wannabeawesome Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Den hjelper. Jeg tar den to ganger daglig, vanligvis etter måltid. Den er nok vanndrivende også, så regn med å springe oftere på do. så bra den funker da!! kan man regne med å gå ned mye ca? jeg skal begynne med å ta to tabletter etter hvert måltid (dvs. 2-3 ganger om dagen). takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.