wannabeawesome Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 kjøpt på helsekost. noen som veit om det funker? det står at det skal taes 1-2 tabl. tre ganger om dagen, men er det før eller etter måltid eller har ikke det noe å si? Hu på helsekost sa at det var normalt å gå ned en god del i vekt av den, men det er selvfølgelig individuelt.. noen som har erfaring? 0 Siter
Gjest nordisk Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Den hjelper. Jeg tar den to ganger daglig, vanligvis etter måltid. Den er nok vanndrivende også, så regn med å springe oftere på do. 0 Siter
wannabeawesome Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Skrevet 21. desember 2002 Den hjelper. Jeg tar den to ganger daglig, vanligvis etter måltid. Den er nok vanndrivende også, så regn med å springe oftere på do. så bra den funker da!! kan man regne med å gå ned mye ca? jeg skal begynne med å ta to tabletter etter hvert måltid (dvs. 2-3 ganger om dagen). takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.