Gå til innhold

Påfyll på fargeblekkpartoner

Anbefalte innlegg

Skulle skifte blekkparton og oppdaget at jeg hadde feil. Har tatt med meg noen gamle fra jobben, men de passet ikke til skriveren vår.

Har sett noen av dere har snakket om at man kan fylle blekk på patronene og dermed spare mange penger. Nå lurer jeg på om noen har erfaring med å fylle fra en patron til en annen. Dvs. fra den som ikke passer men er full, til den som er tom og passer... Har ikke turt å åpne for å sjekke ennå, men hvordan fyller man egentlig på, og går det i hele tatt an å fylle på en fargepatron? Ligger hver farge for seg selv eller hur?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86766-p%C3%A5fyll-p%C3%A5-fargeblekkpartoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du kan ikke bruke blekk fra andre skrivere, noen går om hverandre, men det er vanskelig å vite hvilke.

Alle opplysninger finnes ved å søke på blekkpatroner eller

inkgirl.com, hvor du kan bestille på nett og prisene er hyggelige.

Å fylle er enkelt, bare pass på å ha en ektrisk limpisol å tette hullet du borer i paronen.

Du kan ikke bruke blekk fra andre skrivere, noen går om hverandre, men det er vanskelig å vite hvilke.

Alle opplysninger finnes ved å søke på blekkpatroner eller

inkgirl.com, hvor du kan bestille på nett og prisene er hyggelige.

Å fylle er enkelt, bare pass på å ha en ektrisk limpisol å tette hullet du borer i paronen.

Det er blekkpatroner for HP-skrivere begge to, bare feil modell...

Skal man altså bare bore og fylle på og tette igjen da altså? Er fargeblekk i en mølje? Eller funker det kun på sort blekk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...