Gjest Kengun Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Nye installerte programmer blir i WinXP markert med gult i "Start" - "Alle programmer". Hvordan kan jeg få det bort? Jeg har lagt merke til at den gule markeringen går bort når jeg kjører det nye programmet. Men dette kan jo ikke gjøre på "Uninstal valget" for da fjerner man jo programmet. 0 Siter
birdie Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Det holder at du klikker der det står All Programs, altså "innunder" den gule ballongen. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Høyreklikk på startmenyen, velg egenskaper/properties. Velg customize, advanced/avansert og ta bort haken for "highlight newly installed programes". 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Høyreklikk på startmenyen, velg egenskaper/properties. Velg customize, advanced/avansert og ta bort haken for "highlight newly installed programes". Takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.