Line Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Tid for å finne senga nå, kanskje? Er litt trøtt, men "skal bare, skal bare.." Godt med vin (Blue Nun) i gpdt selskap er det i ale fall! Nattakos, 0 Siter
Solsikke Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Nattakos til deg også Line. Burde ha funnet sengen for lenge siden jeg også. Har alt for mye å gjøre i morgen, men likevel sitter jeg her. Det var litt godt å koble helt av fra julestress og vasking også da 0 Siter
Line Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Skrevet 22. desember 2002 Nattakos til deg også Line. Burde ha funnet sengen for lenge siden jeg også. Har alt for mye å gjøre i morgen, men likevel sitter jeg her. Det var litt godt å koble helt av fra julestress og vasking også da Julestress og vasking er jeg nesten helt ferdig med... mangler bare det soverommet jeg har slengt ALT inn på... Men sånn ellers - nå kan jula bare komme! ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Julestress og vasking er jeg nesten helt ferdig med... mangler bare det soverommet jeg har slengt ALT inn på... Men sånn ellers - nå kan jula bare komme! ) Så flink du er Jeg har mye igjen desverre:( Og jeg er ennå ikke kommet meg i seng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.