Gjest Mann -35 Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Jeg fikk ADSL for ei uke siden. Flotte greier å være på nett hele tida. MEN: Denne helga opplever jeg at nettforbindelsen stanser opp for 30-40 sekunder hvert 5. minutt. Kan altså sitte og surfe, så stanser alt opp for et halvt minutt før jeg kan fortsette. Utrolig irriterende. Er det bare jeg som opplever dette eller er det flere? Og hva er grunnen? 0 Siter
Gjest @nonymus Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Har også et liknende problem, innbiller meg at det skyldes at mailen sjekker nye meldinger, men er ikke sikker. Brannmuren + antivirusprogramemt gjør vel også sitt til at det innimellom går tregt... Ellers lastes siden opp temmelig raskt de aller fleste ganger, så jeg ser ingen grunn til å klage, egentlig. mvh 0 Siter
citoyen Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Har også et liknende problem, innbiller meg at det skyldes at mailen sjekker nye meldinger, men er ikke sikker. Brannmuren + antivirusprogramemt gjør vel også sitt til at det innimellom går tregt... Ellers lastes siden opp temmelig raskt de aller fleste ganger, så jeg ser ingen grunn til å klage, egentlig. mvh Har svart på Dataforum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.