teddi Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 var bare helt rå bra. Akkurat like døds bra som første filmen. Nå er jeg fornøyd nå...bare et år igjen til neste film. HURRA!! God jul til dere alle 0 Siter
Lea_Ariadne Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Den er dritbra! God Jul til deg også 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 "Akkurat like døds bra som første filmen." Som en del av en triologi så kan jeg kanskje være enig med deg. Det finner jeg ut når den siste filmen kommer neste år. Men alene var den ikke like god. Det magiske som lå over den første filmen var liksom borte. Men som sagt... dette var jo en slags mellomhistorie, så før jeg kan uttale meg om helheten må jeg se den siste delen. Effektene var i det minste enorme. Helt fantastiske. Jeg føler derimot at Peter Jackson mistet litt av historien med Two Towers. Dette til tross for at jeg ikke har lest boka. Jeg gleder meg til fortsettelsen. 0 Siter
teddi Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 "Akkurat like døds bra som første filmen." Som en del av en triologi så kan jeg kanskje være enig med deg. Det finner jeg ut når den siste filmen kommer neste år. Men alene var den ikke like god. Det magiske som lå over den første filmen var liksom borte. Men som sagt... dette var jo en slags mellomhistorie, så før jeg kan uttale meg om helheten må jeg se den siste delen. Effektene var i det minste enorme. Helt fantastiske. Jeg føler derimot at Peter Jackson mistet litt av historien med Two Towers. Dette til tross for at jeg ikke har lest boka. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Det har du forsåvitt rett i ja. Hadde nok ikke blitt det samme om jeg ikke hadde sett første filmen først nei. Men det er det som er så bra da! At det er en fortsettelse... Det er jo en film..ikke tre om du skjønner. Men døds bra uansett!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.