Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Akkurat like døds bra som første filmen."

Som en del av en triologi så kan jeg kanskje være enig med deg. Det finner jeg ut når den siste filmen kommer neste år. Men alene var den ikke like god. Det magiske som lå over den første filmen var liksom borte.

Men som sagt... dette var jo en slags mellomhistorie, så før jeg kan uttale meg om helheten må jeg se den siste delen.

Effektene var i det minste enorme. Helt fantastiske. Jeg føler derimot at Peter Jackson mistet litt av historien med Two Towers. Dette til tross for at jeg ikke har lest boka.

Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86870-to-t%C3%A5rn/#findComment-473848
Del på andre sider

"Akkurat like døds bra som første filmen."

Som en del av en triologi så kan jeg kanskje være enig med deg. Det finner jeg ut når den siste filmen kommer neste år. Men alene var den ikke like god. Det magiske som lå over den første filmen var liksom borte.

Men som sagt... dette var jo en slags mellomhistorie, så før jeg kan uttale meg om helheten må jeg se den siste delen.

Effektene var i det minste enorme. Helt fantastiske. Jeg føler derimot at Peter Jackson mistet litt av historien med Two Towers. Dette til tross for at jeg ikke har lest boka.

Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Det har du forsåvitt rett i ja. Hadde nok ikke blitt det samme om jeg ikke hadde sett første filmen først nei.

Men det er det som er så bra da! At det er en fortsettelse... Det er jo en film..ikke tre om du skjønner.

Men døds bra uansett!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86870-to-t%C3%A5rn/#findComment-474007
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...