Ulv I Faarikaal Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Katten måtte ha P-piller og den spiste ikke inne, men fanga mus selv. Masse mus, levende mus, slapp dem ofte inni huset. For å få i katta P-pille måtte vi putte den inni ei mus. Dette er et gammelt problem og løsning for de som har katt som er en kløpper til å fange mus. Sparer mye på for da. F... til skrivefeil 0 Siter
mrxx Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Trodde dette handlet om ei helt annen mus da jeg leste overskriften...... 0 Siter
Aika Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Trodde dette handlet om ei helt annen mus da jeg leste overskriften...... Det gjør du jo alltid.. Du er på nesten lik linje som Spenning du.. ;-o 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Trodde dette handlet om ei helt annen mus da jeg leste overskriften...... Jeg kan ikke noe for at dine assosiasjoner har et eget spor ! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Det gjør du jo alltid.. Du er på nesten lik linje som Spenning du.. ;-o Alltid?....nja.....litt drøy kanskje, men det spiller ingen rolle heller:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hvorfor ikke steilisere katten? Mye enklere. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Skrevet 25. desember 2002 Hvorfor ikke steilisere katten? Mye enklere. Helt sikkert. Men det kosta 1000 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.