Gjest kalkunen Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Lurer bare på om innmaten skal ligge inni kalkunen under hele stekeprosessen eller? God jul til alle 0 Siter
Gjest eggolf Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Innmaten (lunger, hjerte, lever osv) skal vel kastes? Men du tenkte kanskje på stuffingen / fyllet? http://www.startsiden.no/mat_og_drikke/ www,prior.no www.egg.no 0 Siter
luffa Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hei. I fjor laget jeg kraft av innmaten, og så brukte jeg det når jeg lagde saus!! Veldig god saus som det går gjetord om enda...*s* (husk fløte) Dvs, ta ut innmaten før du steker, og så kan du ganske enkelt legge i svisker og eplebåter.. 0 Siter
tiliti Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Kok innmaten i vann, som senere brukes sammen med stekekraft, og smørjevning, samt krydder .. til saus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.