keio Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Min kjære mor har altfor mange sykdommer som samlet gjør at hun ikke legger på seg, men stadig viser færre kilo på vekten. Hun er 49 år, 154 cm høy og veier foreløpig 45 kilo. Bl.a. har hun struma som kan ta på seg en del av skylden. Hun spiser så mye som hun klarer, men det blir ikke så mye. Hun har ikke trang for godteri, så hun spiser ikke usunt. Hun går jevnlig til lege, men dersom noen har gode råd som kan hjelpe setter jeg veldig stor pris på det ! På forhånd takk for hjelpen. Hilsen K 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murimo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 La det hun får i seg være ganske fett. Ha i 1-2 ss linfrøolje eller olivenolje etter at middagsmaten er ferdig. Bruk fløte i kaffe'n. Pass på at hun spiser regelmessige måltider ca hver 3. time. Be hennes spise endel proteiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keio Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 La det hun får i seg være ganske fett. Ha i 1-2 ss linfrøolje eller olivenolje etter at middagsmaten er ferdig. Bruk fløte i kaffe'n. Pass på at hun spiser regelmessige måltider ca hver 3. time. Be hennes spise endel proteiner. Jeg vil si tusen takk til Murimo for råd til oss om hvordan legge på seg når kilo renner av. Takk for hjelpen ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Kjøp weightgainer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.