Gå til innhold

er alle menn utro???


Gjest forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest forbanna

Er det tilfellet at alle menn er utro???

Jeg har i grunnen vansklig for og tro det, men....typen var utro for en stund siden, jeg hadde mistanke, men idioten benakta det hele tiden. Han fortalte at det faktisk var tilfellet for noen dager siden.

Ja vi har problemer i forholdet, og ja vi har bra sex.

Hva er det med mannfolk, klarer de ikke og holde seg til en om gangen, eller er det dårlig selvtillitt ute og går, de bare må få oppmerksomhet fra andre!!!!!

jeg bare lurer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nanna

    12

  • flisa

    4

  • leana

    3

  • baremeg

    2

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater

En av tre menn, og en av fire kvinner er utro i følge den siste norske undersøkelsen.

Siden alle forhold krever både en kvinne og en mann, betyr vel det at de kvinnene som er utro er det hyppigere? Eller gjør de resterende menn det med ubundne kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aandily

Hvordan kan du skrive det!!

Har du erfaring eller???

hewa skrev at hun trodde... det var hennes oppfatning, og du spurte, gjorde du ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grabukk

Huff, nok et eksempel på enkelte kvinners fortreffelige tanker om eget kjønn. Det har vært skrevet før og det gjentas gjerne: I aldersgruppen under 30, bedrar kvinner langt oftere enn menn:

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=82037

Og med tiden, når den umoralske yngre garde blir eldre vil nok disse kjønnsforskjellene bli helt minimalisert også for øvrige aldersgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etterlatt

Hvordan kan du skrive det!!

Har du erfaring eller???

Alle menn er vel ikke utro, men 3 av mine i alt 4 har vært det!! Vet ikke om det er meg det er noe galt med, eller om det bare er så forbaska moro for menn å ha flere om gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synnøve

De som er utro tror kanskje de er Guds gave til kvinnen eller de MÅ vise sin manndom? Kan vel også komme av hvordan kvinnesyn de har fått med seg hjemmefra? ikke vet jeg......

Jeg har ihvertfall en som er trofast:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spartacus

Tror du menn ønsker å være utro?

Skjønner du ikke at det er en voldsom konflikt hos menn, mellom det omgivelsene krever og forventer, og det jakt- og befruktningskravet som genene har plassert i kroppen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du menn ønsker å være utro?

Skjønner du ikke at det er en voldsom konflikt hos menn, mellom det omgivelsene krever og forventer, og det jakt- og befruktningskravet som genene har plassert i kroppen hans?

Hvis denne konflikten er så enorm, skjønner jeg ikke helt hvorfor dere ikke forblir enslige. Er det på grunn av "omgivelsenes krav", mener du? Det er da vel ingen som _tvinger_ dere inn i et fast forhold?

Ved å forbli enslige kan dere jakte og spre genene deres så mye dere lyster - uten å såre partner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spartacus

Hvis denne konflikten er så enorm, skjønner jeg ikke helt hvorfor dere ikke forblir enslige. Er det på grunn av "omgivelsenes krav", mener du? Det er da vel ingen som _tvinger_ dere inn i et fast forhold?

Ved å forbli enslige kan dere jakte og spre genene deres så mye dere lyster - uten å såre partner og familie.

Konfliktene er i høyeste grad til stede allerede for de stakkars unge mennene som presteskapet og kvinner historisk sett, presser inn i et fast parforhold eller ekteskap.

Menn er laget for å pule, jobbe og spille fotball de! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest helsebroren

En av tre menn, og en av fire kvinner er utro i følge den siste norske undersøkelsen.

Siden alle forhold krever både en kvinne og en mann, betyr vel det at de kvinnene som er utro er det hyppigere? Eller gjør de resterende menn det med ubundne kvinner?

Syns du virkelig det er nødvendig å belaste noen i det offentlige helsevesen for å få en sikker vurdering av dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre må jeg bekrefte dine bange anelser, og fastslå at ALLE, absolutt alle som en, er utro i den mannlige populasjon.

Vi puler rundt og har oss så fort vi får sjansen, og vi lyver selvfølgelig så det renner av oss, dersom noen spør. Jo mer troverdige vi virker i å avkrefte mistanker om utroskap, desto bedre trent er vi til å lyve om dette. Kvinner kan bare glemme å finne en trofast mann, da dette pr. definisjon er en umulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke!!! Du må ha hatt max uflaks med de du har rotet deg borti. Jeg har _aldri_ opplevd det - heldigvis.

Tror ikke menn er noe mer utro enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dånnsjuang

Dessverre må jeg bekrefte dine bange anelser, og fastslå at ALLE, absolutt alle som en, er utro i den mannlige populasjon.

Vi puler rundt og har oss så fort vi får sjansen, og vi lyver selvfølgelig så det renner av oss, dersom noen spør. Jo mer troverdige vi virker i å avkrefte mistanker om utroskap, desto bedre trent er vi til å lyve om dette. Kvinner kan bare glemme å finne en trofast mann, da dette pr. definisjon er en umulighet.

Må le litt av deg....

Litt tragisk egentlig, men hvor mange damer tror det er som "nanna" over her, som fullt og fast tror at deres menn ALDRI har vært utro? *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spørsmålstegn

Selvfølgelig ikke!!! Du må ha hatt max uflaks med de du har rotet deg borti. Jeg har _aldri_ opplevd det - heldigvis.

Tror ikke menn er noe mer utro enn kvinner.

Hvordan vet du at de du har vært sammen med aldri har vært utro? Ikke alle menn som FORTELLER om sine synder vet du. Alle menn har sine svin på skogen - til og med din mann, slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke!!! Du må ha hatt max uflaks med de du har rotet deg borti. Jeg har _aldri_ opplevd det - heldigvis.

Tror ikke menn er noe mer utro enn kvinner.

Fotfølger du han overalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de du har vært sammen med aldri har vært utro? Ikke alle menn som FORTELLER om sine synder vet du. Alle menn har sine svin på skogen - til og med din mann, slik er det bare.

Jeg har ikke hatt så mange alvorlige forhold, men de menn jeg har hatt har jeg stolt fullt og fast på. Man kan selvsagt aldri være helt sikker, men ganske sikker - det er jeg.

"Alle menn har sine svin på skogen - til og med din mann, slik er det bare."

Håpløs påstand. Det vet du rett og slett ikke noe om! Jeg er fullstendig klar over at han kan ha små hemmeligheter, men ingen som har betydning for vårt forhold.

Jeg syns synd på deg som øyensynlig totalt har mistet troen på andre mennesker. Det må være fælt ikke å kunne stole på at noen er så glad i deg at de ikke trenger rote rundt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...