Gå til innhold

er alle menn utro???


Gjest forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest arve synden

Vi giftet oss fordi vi vil at forholdet skal vare. Fungerer ikke forholdet, skilles man heller. Utroskap er da ikke en nødvendighet?

Jeg er 29, hvor gammel er du?

Er det større sjanse for at det varer når man gifter seg? Den var ny..

Jeg er 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nanna

    12

  • flisa

    4

  • leana

    3

  • baremeg

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest arve synden

Jeg lar meg ikke skremme _så_ lett! Men det er godt å se at det ikke bare er bitre, kyniske mennesker her inne... ;-)

Bitter?? nei...

Kynisk?? heller ikke det...

Men litt livserfaring? ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det større sjanse for at det varer når man gifter seg? Den var ny..

Jeg er 34.

Det trenger ikke bety noe for andre, men for _oss_ gjør det det. :-)

Man må være innstilt på å være tro mot den man gifter seg med(hvis man ikke da har avtalt noe annet...) - ellers er det vel ingen vits å gifte seg?

Hvorfor var du egentlig utro? Var du lei kjæresten din, så kunne du vel bare ha dumpet henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Det trenger ikke bety noe for andre, men for _oss_ gjør det det. :-)

Man må være innstilt på å være tro mot den man gifter seg med(hvis man ikke da har avtalt noe annet...) - ellers er det vel ingen vits å gifte seg?

Hvorfor var du egentlig utro? Var du lei kjæresten din, så kunne du vel bare ha dumpet henne?

Alle som gifter seg har vel på det tidspunkt tenkt å være tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som gifter seg har vel på det tidspunkt tenkt å være tro?

Vel - da vil jeg påstå det fins en del ryggløse personer rundt omkring.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Vel - da vil jeg påstå det fins en del ryggløse personer rundt omkring.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt! ;-)

Alt skjedde i et virvlende tempo, forholdet knirket, og plutselig så havnet jeg oppi en forelskelse, og før jeg visste ordet av det osv. Tok en kort pause i det nye forholdet, vi ble separert til felles beste, også vår sønn, og nå er alt fryd og gammen i nytt forhold. Slik som du også tydeligvis har det. Men jeg VET at ting KAN endre seg, det har visst ikke du evnet å forstå og overføre til ditt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt skjedde i et virvlende tempo, forholdet knirket, og plutselig så havnet jeg oppi en forelskelse, og før jeg visste ordet av det osv. Tok en kort pause i det nye forholdet, vi ble separert til felles beste, også vår sønn, og nå er alt fryd og gammen i nytt forhold. Slik som du også tydeligvis har det. Men jeg VET at ting KAN endre seg, det har visst ikke du evnet å forstå og overføre til ditt eget liv.

"Men jeg VET at ting KAN endre seg, det har visst ikke du evnet å forstå og overføre til ditt eget liv."

Selvsagt vet jeg også at ting kan endre seg - men man trenger ikke være utro av den grunn! Det er DU som ikke har evnet å forstå at ikke alle er like veike som deg.

"...og nå er alt fryd og gammen i nytt forhold."

Joda - helt til "...forholdet knirket, og plutselig så havnet jeg oppi en forelskelse, og før jeg visste ordet av det osv."

Når man gifter seg, og _spesielt_ når det er barn i bildet - da bør man jobbe skikkelig med forholdet før man gir opp. Går det ikke - nei, så går det ikke. Men poenget med å gifte seg forsvinner jo helt hvis man ikke holder seg på matta.

Det som er det psykedeliske her er jo at du påstår at alle menn er like håpløse som deg... Det er de ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfliktene er i høyeste grad til stede allerede for de stakkars unge mennene som presteskapet og kvinner historisk sett, presser inn i et fast parforhold eller ekteskap.

Menn er laget for å pule, jobbe og spille fotball de! ;-)

Dette er menn som er umodne.

Vanligvis vokser de av seg dette i 20-årsalderen, mens andre desverre forblir slik resten av livet..

Stakkars de damen som gjør så dårlige valg å velger disse menn..og stakkars de barn som får så dårlige rollemodeller.

Det skulle stått "nek" i panna deres, slik at vi kunne unngått dere. Dessuten skulle dere vært tvangsterilisert og impotent slik at dere ikke smitter så mange med alt mulig rart.

Og jeg er fullstendig klar over at kvinner også er utro, det samme gjelder for dem.

Dere er egoistiske og ikke i stand til å respektere en partner.

Er det så vanskelig å gå ut av forholdet, hvis trangen til å nedlegge andre melder seg?

Fyll på selvtilliten deres, så kanskje dere slipper å få bekreftelse fra andre på denne måten.

Og ikke kom med bullshit om at de ter biologisk årsak til at menn er utro; jeg håper da inderlig at mennesket har forandret fra å være neandertalere!

Og tenk på at det finnes dyr som oppfører seg mer likt mennesket enn dere som går rundt å er notorisk utro...

Dere er en skam for MENNekseheten, men heldigvis finnes det menn som ikke er slik...det er bare så få av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spartacus

Dette er menn som er umodne.

Vanligvis vokser de av seg dette i 20-årsalderen, mens andre desverre forblir slik resten av livet..

Stakkars de damen som gjør så dårlige valg å velger disse menn..og stakkars de barn som får så dårlige rollemodeller.

Det skulle stått "nek" i panna deres, slik at vi kunne unngått dere. Dessuten skulle dere vært tvangsterilisert og impotent slik at dere ikke smitter så mange med alt mulig rart.

Og jeg er fullstendig klar over at kvinner også er utro, det samme gjelder for dem.

Dere er egoistiske og ikke i stand til å respektere en partner.

Er det så vanskelig å gå ut av forholdet, hvis trangen til å nedlegge andre melder seg?

Fyll på selvtilliten deres, så kanskje dere slipper å få bekreftelse fra andre på denne måten.

Og ikke kom med bullshit om at de ter biologisk årsak til at menn er utro; jeg håper da inderlig at mennesket har forandret fra å være neandertalere!

Og tenk på at det finnes dyr som oppfører seg mer likt mennesket enn dere som går rundt å er notorisk utro...

Dere er en skam for MENNekseheten, men heldigvis finnes det menn som ikke er slik...det er bare så få av dem!

De få mennene får dere ihvertfall ha i fred, fordi det ER ikke den type dåsemikler andre kvinner vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

"Men jeg VET at ting KAN endre seg, det har visst ikke du evnet å forstå og overføre til ditt eget liv."

Selvsagt vet jeg også at ting kan endre seg - men man trenger ikke være utro av den grunn! Det er DU som ikke har evnet å forstå at ikke alle er like veike som deg.

"...og nå er alt fryd og gammen i nytt forhold."

Joda - helt til "...forholdet knirket, og plutselig så havnet jeg oppi en forelskelse, og før jeg visste ordet av det osv."

Når man gifter seg, og _spesielt_ når det er barn i bildet - da bør man jobbe skikkelig med forholdet før man gir opp. Går det ikke - nei, så går det ikke. Men poenget med å gifte seg forsvinner jo helt hvis man ikke holder seg på matta.

Det som er det psykedeliske her er jo at du påstår at alle menn er like håpløse som deg... Det er de ikke!!!

Ja, jeg er klar over at det finns et mindretall som ikke er utro, men å kalle oss som har vært det for "håpløse", det skal du være litt forsiktig med...

Jeg har sett mange eksempler på såkalt trofaste menn, som er så kjedelige og selvopptatt at damene deres til slutt pakket og dro, for å finne en mann de kunne "leve" med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få mennene får dere ihvertfall ha i fred, fordi det ER ikke den type dåsemikler andre kvinner vil ha.

ikke for en kveld, men for resten av livet iallefall...

Jeg hadde heller hatt en date med dildoen min i stedet for en som deg...ikke smitter den, ikke sovner den før meg, og trofast som faen!!!Og den kan gjøre det om og om og om igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar over at det finns et mindretall som ikke er utro, men å kalle oss som har vært det for "håpløse", det skal du være litt forsiktig med...

Jeg har sett mange eksempler på såkalt trofaste menn, som er så kjedelige og selvopptatt at damene deres til slutt pakket og dro, for å finne en mann de kunne "leve" med!

" men å kalle oss som har vært det for "håpløse", det skal du være litt forsiktig med... "

*ler* Hvorfor skal jeg være forsiktig med det? Er det farlig?

"Jeg har sett mange eksempler på såkalt trofaste menn, som er så kjedelige og selvopptatt at damene deres til slutt pakket og dro, for å finne en mann de kunne "leve" med!"

Verden er ikke i sort-hvitt, trodde man oppdaget det lenge før man ble 34? Man trenger da ikke være kjedelig fordi om man er trofast! Jeg tror jeg har funnet kimen til problemet ditt:

Du er redd for å bli sett på som kjedelig! :-D Eller er du kanskje sykelig redd for å bli sviktet, så da er det bedre å svike selv?

Jeg tror du og din omgangskrets er milevis ifra min når det er snakk om virkelighetsoppfatning. Og takk for det. For hvis man ikke engang skal kunne stole på den ene(?) man elsker - ja, hvem skal man da stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfliktene er i høyeste grad til stede allerede for de stakkars unge mennene som presteskapet og kvinner historisk sett, presser inn i et fast parforhold eller ekteskap.

Menn er laget for å pule, jobbe og spille fotball de! ;-)

Morsommen:)

Her var det faktisk sambissen, og ikke jeg eller det historiske presteskapet, som var pådriveren for å få i stand et forhold. Noe jeg er veldig glad for, for ellers ville det ikke blitt noe av.

"Menn er laget for å pule, jobbe og spille fotball de! ;-)"

Greit for meg, så lenge førstnevnte skjer bare med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 21 år gammel gutt

Nei, alle menn er ikke utro. Endel gutter/menn er sammen med jenter/kvinner de ikke er veldig glade i som den personen de er,- det er mer p.g.a. sex,- dersom man liker kjæresten opp mot maksimalt og respekterer henne høyt, er utroskap ute av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

Nei, alle menn er ikke utro. Endel gutter/menn er sammen med jenter/kvinner de ikke er veldig glade i som den personen de er,- det er mer p.g.a. sex,- dersom man liker kjæresten opp mot maksimalt og respekterer henne høyt, er utroskap ute av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si det, har ikke peiling.

Typen min sa i fylla at han hadde vært på en dame. Men når han blei edru så nekta han for at det var sant. Det var bare fordi at han var sint på meg at han hadde sagt det. Og han nekter fremdeles. selv om jeg er skråsikker at det har skjedd.

Men like forbanna så er jeg sammen med fyren, dumme faens kvinnfolk. Er det vi som er så forbanna dumme, eller er de så sleipe.

Og hvorfor er de sånn?? Der ser du i virkeligheta slektskapet til apene.Ja ja, håper det ordner seg for deg. Men en gang utro, alltid utro!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si det, har ikke peiling.

Typen min sa i fylla at han hadde vært på en dame. Men når han blei edru så nekta han for at det var sant. Det var bare fordi at han var sint på meg at han hadde sagt det. Og han nekter fremdeles. selv om jeg er skråsikker at det har skjedd.

Men like forbanna så er jeg sammen med fyren, dumme faens kvinnfolk. Er det vi som er så forbanna dumme, eller er de så sleipe.

Og hvorfor er de sånn?? Der ser du i virkeligheta slektskapet til apene.Ja ja, håper det ordner seg for deg. Men en gang utro, alltid utro!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...