Gå til innhold

er alle menn utro???


Gjest forbanna

Anbefalte innlegg

Fotfølger du han overalt?

Selvsagt ikke. Men vi har to barn sammen, og har ikke mye fritid utenom husets fire vegger. Jeg vet når han drar på jobb, og når han slutter. Og da kommer han faktisk hjem til meg.

Jeg er ganske småsjalu av natur, men han har aldri gitt meg grunn til å være det. Jeg stoler på ham, han stoler på meg. Ingen av oss har behov for å være utro, og når man har barn sammen blir det så mye verre konsekvenser dersom evt. utroskap oppdages - da rammes også de uskyldige små.

Flørting er tillatt, og da dekkes behovet for å få oppmerksomhet fra andre. Lenger enn det trenger man ikke å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nanna

    12

  • flisa

    4

  • leana

    3

  • baremeg

    2

Mest aktive i denne tråden

Konfliktene er i høyeste grad til stede allerede for de stakkars unge mennene som presteskapet og kvinner historisk sett, presser inn i et fast parforhold eller ekteskap.

Menn er laget for å pule, jobbe og spille fotball de! ;-)

Hvor gammel er du, Spartacus?

la meg gjette; 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av deg....

Litt tragisk egentlig, men hvor mange damer tror det er som "nanna" over her, som fullt og fast tror at deres menn ALDRI har vært utro? *gliser*

Er det så tragisk fordi vi liksom tar feil alle som en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Selvsagt ikke. Men vi har to barn sammen, og har ikke mye fritid utenom husets fire vegger. Jeg vet når han drar på jobb, og når han slutter. Og da kommer han faktisk hjem til meg.

Jeg er ganske småsjalu av natur, men han har aldri gitt meg grunn til å være det. Jeg stoler på ham, han stoler på meg. Ingen av oss har behov for å være utro, og når man har barn sammen blir det så mye verre konsekvenser dersom evt. utroskap oppdages - da rammes også de uskyldige små.

Flørting er tillatt, og da dekkes behovet for å få oppmerksomhet fra andre. Lenger enn det trenger man ikke å gå.

Når jeg var utro i et tidligere forhold, så hadde jeg en jobb som gjorde at jeg kunne stå i med henne andre på dagtid, see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var utro i et tidligere forhold, så hadde jeg en jobb som gjorde at jeg kunne stå i med henne andre på dagtid, see?

Hehe - her kommer det frem...

Nei, det kan nok ikke min kjære gjøre på jobben sin. De er bare to ansatte i bedriften, og er på kontoret hele dagen. Sjefen hans lar ham knapt nok gå i butikken for å kjøpe lunsj.

PS - han har mannlig sjef, så han ligger nok ikke med sjefen sin heller... Æh - håper jeg, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spartacus

Hvor gammel er du, Spartacus?

la meg gjette; 16?

Feil gjettet....

Rart det skal være så vanskelig for damer å akseptere selveste skaperverket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest arve synden

Hehe - her kommer det frem...

Nei, det kan nok ikke min kjære gjøre på jobben sin. De er bare to ansatte i bedriften, og er på kontoret hele dagen. Sjefen hans lar ham knapt nok gå i butikken for å kjøpe lunsj.

PS - han har mannlig sjef, så han ligger nok ikke med sjefen sin heller... Æh - håper jeg, da!

Du kan bare forberede deg på en skikkelig smell i livet ditt en dag, bare sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare forberede deg på en skikkelig smell i livet ditt en dag, bare sånn for sikkerhets skyld.

Næh - tror jeg lar det være. Jeg har funnet mannen i mitt liv, og han er ikke sånn som deg - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forsmådd

Feil gjettet....

Rart det skal være så vanskelig for damer å akseptere selveste skaperverket?

Nettopp, og desto mer merkverdig blir det hele når vi vet at yngre kvinner idag er oftere utro enn menn.

Hva er deres unnskyldning ? som ikke har mannens medfødte instinkter om å skulle parre seg i øst og vest å skylde på engang ?

Muligens å leve opp til det eldgamle ordtaket "bak enhver kvinne skjuler det seg ei hore" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Næh - tror jeg lar det være. Jeg har funnet mannen i mitt liv, og han er ikke sånn som deg - heldigvis!

Smellen bør ikke komme fra han, like gjerne deg, det verste jeg vet er at en del folk legger et løp for hele sitt liv, uten tanke for at ting endres. Du har nok en del medsøstre som ha erfart det, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smellen bør ikke komme fra han, like gjerne deg, det verste jeg vet er at en del folk legger et løp for hele sitt liv, uten tanke for at ting endres. Du har nok en del medsøstre som ha erfart det, hvor gammel er du?

Det er når en har gitt opp, som du, at det blir mye utroskap. For da er det jo så lett å tenke, "-vel, jeg er ikke bedre, -og det ville vel skjedd en dag uansett....så jeg kan likegodt være utro nå som jeg har sjansen....."

Det GÅR an å bestemme seg for å være tro også serru. Så sitt ikke her og skrem vannet av nanna, er du snill,- hun kunne jo tro deg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Det er når en har gitt opp, som du, at det blir mye utroskap. For da er det jo så lett å tenke, "-vel, jeg er ikke bedre, -og det ville vel skjedd en dag uansett....så jeg kan likegodt være utro nå som jeg har sjansen....."

Det GÅR an å bestemme seg for å være tro også serru. Så sitt ikke her og skrem vannet av nanna, er du snill,- hun kunne jo tro deg!

:-)

Du mener da vel ikke for alvor at jeg skal være utro HVER gang jeg har sjansen? Det får da være måte på...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener da vel ikke for alvor at jeg skal være utro HVER gang jeg har sjansen? Det får da være måte på...;-)

hvorfor ikke? en gang utro alltid utro vettø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, og desto mer merkverdig blir det hele når vi vet at yngre kvinner idag er oftere utro enn menn.

Hva er deres unnskyldning ? som ikke har mannens medfødte instinkter om å skulle parre seg i øst og vest å skylde på engang ?

Muligens å leve opp til det eldgamle ordtaket "bak enhver kvinne skjuler det seg ei hore" ?

Nei de gjør det fordi de ikke har en mann som har tatt på seg rollen som familiens overhode, og da blir de stakkars småpikene forvirret og uten styring, så de har seg i hytt og gevær....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

Nei de gjør det fordi de ikke har en mann som har tatt på seg rollen som familiens overhode, og da blir de stakkars småpikene forvirret og uten styring, så de har seg i hytt og gevær....:-)

Så fint'a gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forsmådd

Nei de gjør det fordi de ikke har en mann som har tatt på seg rollen som familiens overhode, og da blir de stakkars småpikene forvirret og uten styring, så de har seg i hytt og gevær....:-)

Idag er vel problemet å finne et kvinnemenneske som lar noen mann ta på seg noen rolle som helst, og ihverfall som overhode for familien.

"Kvinnefrigjøringen" har forrykket naturens balanse, og fordervet ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er vel problemet å finne et kvinnemenneske som lar noen mann ta på seg noen rolle som helst, og ihverfall som overhode for familien.

"Kvinnefrigjøringen" har forrykket naturens balanse, og fordervet ALT.

ja ikke sant? *hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smellen bør ikke komme fra han, like gjerne deg, det verste jeg vet er at en del folk legger et løp for hele sitt liv, uten tanke for at ting endres. Du har nok en del medsøstre som ha erfart det, hvor gammel er du?

Vi giftet oss fordi vi vil at forholdet skal vare. Fungerer ikke forholdet, skilles man heller. Utroskap er da ikke en nødvendighet?

Jeg er 29, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når en har gitt opp, som du, at det blir mye utroskap. For da er det jo så lett å tenke, "-vel, jeg er ikke bedre, -og det ville vel skjedd en dag uansett....så jeg kan likegodt være utro nå som jeg har sjansen....."

Det GÅR an å bestemme seg for å være tro også serru. Så sitt ikke her og skrem vannet av nanna, er du snill,- hun kunne jo tro deg!

:-)

Jeg lar meg ikke skremme _så_ lett! Men det er godt å se at det ikke bare er bitre, kyniske mennesker her inne... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...