flasselasse Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som vet hva jeg kan gjøre med Jumper's knee? Øvelser, aktiviteter, stretching, massasje etc. ? Det er jo å løpe jeg vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hei! Dette er litt sent å svare, men jeg håper du får mailen! Har fått jumpers knee etter en operasjon pga et benbrudd. Har fått det seneste og beste treningsprogrammet for jumper knee. Det går ut på å utføre knebøy med progresjon. Og oppbygning under hælene. Repetisjoner på 4 x 12 Først tar du rolig ned og vanlig tempo opp. Det skal ikke gjøre vondere enn 4,5 på en smerteskala fra 0 til 10. Etter å ha gjort dette et par dager skal du droppe ned fra en liten bøy.... Forresten. send meg en mail du, jeg vet ikke om du får lest dette en gang! [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.