Gjest Sofagris Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Morn. Er en 17år gammel gutt på 80kg. Er vel på kanten til overvektig, og colamagen viser godt. Jeg ble plutselig overrasket med en sydentur om en mnd, kjempegøy. Men d hadde vert fint å se ut også, når man likevel skulle nå blotte sin øvre del. Om noen har gode tips til trening og øvelser så man raskest mulig kunne få inn colamagen, ut bicepsen og opp selvtilliten, Så hadde det vert fint. Alle råd mottas med takk. (PS: er spesielt interessert i å bli kvitt magen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gfjghj Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Okej... JOGG, eller spinning, for å forbrenne fett generelt. I tillegg må du spise skikkelig sunt framover. Kutt colan så er mye gjort. Situps så klart, og armhevinger. Husk å tren ryggen. Tren mange forskjellige typer situps. Av egen erfaring vet jeg at det går lettere med masse generell trening istedet for bare å trene den enkelte kroppsdel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 gfjghj gir et greit svar. Uansett er du sikkert klar over at framgangen du kan ha på kun én måned er temmelig begrensa. Men på den annen side: hvis du er utrent, og du setter seriøst i gang, merker du raskt resultater. Spesielt større biceps kan du derimot bare glemme. Forbrenn kalorier, vær i daglig aktivitet. Med det menes ikke at du skal løpe en mil hver dag, men beveg deg for faen! Gå til butikken, ikke kjør. Ta trappa, ikke heisen. Og tren 3-4 ganger i uka: gåing, jogging, spinning, ergometersykling, tennis, squash, judo, svømming.. Hva som helst! Og kanskje det viktigste av alt: Spis sunt. (Dette var vel egentlig gfjghjs innlegg om igjen, hehe.) Nyt sola før det snør! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest F_E_S Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Heisann!! Det her var snålt, for jeg er i akkurat samme situasjon...eller sånn ca. Ikke no sydentur, men et utrolig sterkt ønske om å se bedre ut. For selvtiliten er ikke akkurat helt på topp... I likhet med deg er jeg en gutt på 17 år, veier ca 80 kg. Hvor høy er du? Jeg er omtrent 183 cm. Jeg prøvde www.trim.no, og gikk derfra videre til www.slankenett.no, med de samme spørsmål som deg. Responsen var enorm. Støtten de tilbyr der er helt utrolig. Jeg fikk noen gode råd av en kar i samme situasjon. Han hadde begynt med noen øvelser han fant på: www.mattfurey.com/conditioning_book2.html Han sa han hadde sett en utrolig fremgang etter bare et par måneder... Hvis du har en mailadresse du føler deg trygg med gi ut, tar jeg gjerne kontakt. Jeg veit hvor viktig det er med støtte, spesielt i starten av trening og slanking som du snakker om! Forresten, hvor bor du? Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sofagris Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Heisann!! Det her var snålt, for jeg er i akkurat samme situasjon...eller sånn ca. Ikke no sydentur, men et utrolig sterkt ønske om å se bedre ut. For selvtiliten er ikke akkurat helt på topp... I likhet med deg er jeg en gutt på 17 år, veier ca 80 kg. Hvor høy er du? Jeg er omtrent 183 cm. Jeg prøvde www.trim.no, og gikk derfra videre til www.slankenett.no, med de samme spørsmål som deg. Responsen var enorm. Støtten de tilbyr der er helt utrolig. Jeg fikk noen gode råd av en kar i samme situasjon. Han hadde begynt med noen øvelser han fant på: www.mattfurey.com/conditioning_book2.html Han sa han hadde sett en utrolig fremgang etter bare et par måneder... Hvis du har en mailadresse du føler deg trygg med gi ut, tar jeg gjerne kontakt. Jeg veit hvor viktig det er med støtte, spesielt i starten av trening og slanking som du snakker om! Forresten, hvor bor du? Lykke til! Hei F_E_S, er nok ikke så høy som du. Er spinkle 175. E-post addressen min er [email protected]. Vi snakkes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.