Gå til innhold

muskler og flat mage raskest mulig

Gjest Sofagris

Anbefalte innlegg

Gjest Sofagris

Morn. Er en 17år gammel gutt på 80kg. Er vel på kanten til overvektig, og colamagen viser godt. Jeg ble plutselig overrasket med en sydentur om en mnd, kjempegøy. Men d hadde vert fint å se ut også, når man likevel skulle nå blotte sin øvre del. Om noen har gode tips til trening og øvelser så man raskest mulig kunne få inn colamagen, ut bicepsen og opp selvtilliten, Så hadde det vert fint. Alle råd mottas med takk. (PS: er spesielt interessert i å bli kvitt magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okej... JOGG, eller spinning, for å forbrenne fett generelt. I tillegg må du spise skikkelig sunt framover. Kutt colan så er mye gjort. Situps så klart, og armhevinger. Husk å tren ryggen. Tren mange forskjellige typer situps. Av egen erfaring vet jeg at det går lettere med masse generell trening istedet for bare å trene den enkelte kroppsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

gfjghj gir et greit svar. Uansett er du sikkert klar over at framgangen du kan ha på kun én måned er temmelig begrensa. Men på den annen side: hvis du er utrent, og du setter seriøst i gang, merker du raskt resultater. Spesielt større biceps kan du derimot bare glemme.

Forbrenn kalorier, vær i daglig aktivitet. Med det menes ikke at du skal løpe en mil hver dag, men beveg deg for faen! Gå til butikken, ikke kjør. Ta trappa, ikke heisen. Og tren 3-4 ganger i uka: gåing, jogging, spinning, ergometersykling, tennis, squash, judo, svømming.. Hva som helst!

Og kanskje det viktigste av alt: Spis sunt.

(Dette var vel egentlig gfjghjs innlegg om igjen, hehe.)

Nyt sola før det snør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Det her var snålt, for jeg er i akkurat samme situasjon...eller sånn ca. Ikke no sydentur, men et utrolig sterkt ønske om å se bedre ut. For selvtiliten er ikke akkurat helt på topp...

I likhet med deg er jeg en gutt på 17 år, veier ca 80 kg. Hvor høy er du? Jeg er omtrent 183 cm.

Jeg prøvde www.trim.no, og gikk derfra videre til www.slankenett.no, med de samme spørsmål som deg. Responsen var enorm. Støtten de tilbyr der er helt utrolig.

Jeg fikk noen gode råd av en kar i samme situasjon. Han hadde begynt med noen øvelser han fant på: www.mattfurey.com/conditioning_book2.html

Han sa han hadde sett en utrolig fremgang etter bare et par måneder...

Hvis du har en mailadresse du føler deg trygg med gi ut, tar jeg gjerne kontakt. Jeg veit hvor viktig det er med støtte, spesielt i starten av trening og slanking som du snakker om!

Forresten, hvor bor du?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofagris

Heisann!!

Det her var snålt, for jeg er i akkurat samme situasjon...eller sånn ca. Ikke no sydentur, men et utrolig sterkt ønske om å se bedre ut. For selvtiliten er ikke akkurat helt på topp...

I likhet med deg er jeg en gutt på 17 år, veier ca 80 kg. Hvor høy er du? Jeg er omtrent 183 cm.

Jeg prøvde www.trim.no, og gikk derfra videre til www.slankenett.no, med de samme spørsmål som deg. Responsen var enorm. Støtten de tilbyr der er helt utrolig.

Jeg fikk noen gode råd av en kar i samme situasjon. Han hadde begynt med noen øvelser han fant på: www.mattfurey.com/conditioning_book2.html

Han sa han hadde sett en utrolig fremgang etter bare et par måneder...

Hvis du har en mailadresse du føler deg trygg med gi ut, tar jeg gjerne kontakt. Jeg veit hvor viktig det er med støtte, spesielt i starten av trening og slanking som du snakker om!

Forresten, hvor bor du?

Lykke til!

Hei F_E_S, er nok ikke så høy som du. Er spinkle 175. E-post addressen min er [email protected]. Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...