Gjest yepp Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Hei Skal starte diskotek, men mangler et navn. Kan noen av dere hjelpe meg? Får å si litt om stedet så er det i en relativt stor kjeller, 20års grense og all slags musikk. Liste-pop, 70s80s90s, rock, R&B osv. Det vil også være dager med stand up's, konserter og karaoke kvelder. Lokalet skal være intimt, moderne og stilig. Takker & bukker for forslag! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Dette er amerikanske slanguttrykk, liker du noen av dem kan jeg fortelle hva de betyr: palloka pantywaist purple heart bandwagon cliffhanger dirty dozen down under down and dirty down the line flabbergast floorboard foggy bottom funny farm ghost town grasshopper graveyard shift guzzle shop hellbender kickswille kingpin norwegian steam rap sheet stamping ground stake out 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Dette er amerikanske slanguttrykk, liker du noen av dem kan jeg fortelle hva de betyr: palloka pantywaist purple heart bandwagon cliffhanger dirty dozen down under down and dirty down the line flabbergast floorboard foggy bottom funny farm ghost town grasshopper graveyard shift guzzle shop hellbender kickswille kingpin norwegian steam rap sheet stamping ground stake out 0 Siter
Gjest Pål-sine-høner Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg blir litt skeptisk til folk som skal starte ny virksomhet, og deres eneste problem er å finne et navn... De tilfellene jeg har sett av dette fenomenet, har vært rimelige tapsbringende og shaky... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg blir litt skeptisk til folk som skal starte ny virksomhet, og deres eneste problem er å finne et navn... De tilfellene jeg har sett av dette fenomenet, har vært rimelige tapsbringende og shaky... Diskoteket borti veien her har byttet eier fire ganger, ingen har tjent penger tror jeg. 0 Siter
Gjest yepp Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg blir litt skeptisk til folk som skal starte ny virksomhet, og deres eneste problem er å finne et navn... De tilfellene jeg har sett av dette fenomenet, har vært rimelige tapsbringende og shaky... så du sier stedet vil gå på ræva fordi jeg ikke finner et navn? =) huffda 0 Siter
Gjest yepp Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 takker for mange bra forslag hittil! *følger med spent* 0 Siter
Gjest Pamina Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Hva med "Yepp" *Inspirert av nicket ditt* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 "Spør mora di" "Nedentil" "Et helt annet sted" "Xantippe" 0 Siter
Gjest Pål-sine-høner Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 så du sier stedet vil gå på ræva fordi jeg ikke finner et navn? =) huffda Poenget mitt var at jeg syns ditt prosjekt virker omtrent like "luftig" som mange andre i den bransjen. Når selve forretningskonseptet ikke engang har et navn enda, da virker det rimelig lite tillitvekkende. Men...for all del...lykke til...jeg håper du har noen års erfaring fra utelivsbransjen, slik at du kjenner alle fallgrubene... 0 Siter
Gjest yepp Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Poenget mitt var at jeg syns ditt prosjekt virker omtrent like "luftig" som mange andre i den bransjen. Når selve forretningskonseptet ikke engang har et navn enda, da virker det rimelig lite tillitvekkende. Men...for all del...lykke til...jeg håper du har noen års erfaring fra utelivsbransjen, slik at du kjenner alle fallgrubene... Jeg personlig vil si de som går igjennom mindre viktig ting som utseende på drikkekart, logo, navn, covercharge, drikkepriser osv først har mindre å fare med, og kan vente seg et sjokk. Navnet er viktig når det først skal på plass. Men inntil da har det svært liten betydning... For min del har jeg kommet dit at det nå blir viktig å finne noe som er bra. Du vet vel at det er ganske mye annet å tenke på i oppstartfasen, mister pål-sine-høner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.