Gjest malun Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Omtrent som en halvflaske pils. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Spørs hva han var høy på, og hvor mye... 0 Siter
Lula Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 Omtrent som en halvflaske pils. Tusen takk for seriøse svar. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Tusen takk for seriøse svar. Det var ikke meningen å være kjip, altså. Prøvde bare å si at han var en kort fyr - og samtidig være morsom. Beklager at det ikke slo an... 0 Siter
felle Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Det var ikke meningen å være kjip, altså. Prøvde bare å si at han var en kort fyr - og samtidig være morsom. Beklager at det ikke slo an... Hitler var ca 10 cm høy fra nesetippen og ned til gulvet etter at han tok selvmord. Nei han jo svært liten og stram, sikkert mindre enn meg, rundt 1.65-..Nei det var da veldig lite...Jeg vet ikke. Da burde jeg kanskje ikke svare på innlegget ditt, men så grei er jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.