Gå til innhold

Hjelp! Mislykket hårfarging!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg farget håret hjemme i går, med l'Oreal hårfarging, platinablond nr 3. Brukte den i vinter - og da ble det veldig bra.

Det som ikke fungerte helt, var at der håret var solbleket fra i sommer, fikk det en merkelig farge: blanding av blått, grønt og grått....! Ellers ble det bra, en del lysere enn det jeg har vanligvis.

Det er ikke helt katastrofalt, men jeg lurer på om det finnes noen gode kjerringråd der ute hos dere? Er det noe jeg kan gjøre med de verste blågrønnlige feltene for at det skal bli litt mer normalt...?

Videoannonse
Annonse
Gjest christina24
Skrevet

skjedde meg også en gang.

zalo funket :))

ellers må du til frisøren og ta avfarging

lykke til

Skrevet

Da blir du stilig i morgenkveld/natt, du vil skinne godt sammen med rakettene *s*

Skrevet

Da blir du stilig i morgenkveld/natt, du vil skinne godt sammen med rakettene *s*

Morsom du ja.... :-)

Skal si til de vi skal være sammen med i morgen kveld at jeg har valgt fargen spesielt med tanke på rakettene!

Lottemor1365380387
Skrevet

Morsom du ja.... :-)

Skal si til de vi skal være sammen med i morgen kveld at jeg har valgt fargen spesielt med tanke på rakettene!

Hei.

Du får kjøpt noe som er enten skum eller noe hårgreier på Vita som skal dempe tonene i håret .

Hvis du spør der så vet de sikkert hva jeg mener.

Ellers så gjør det ingenting å ta en mini colarasjon i håret for å jevne ut fargen.

Selv om det er nybehandla så gjør det ingenting,,har prøvd det og fikk det anbefalt fra en frisør.

Lykke til :)

Trøsteklem fra

Skrevet

*medlidenhet*

Jeg gjorde samme tabben en gang. Gikk til frisøren for å ordne på det, og fikk da beskjed om at jeg burde ha tatt med meg original-emballasjen slik at de fikk lest hva fargen inneholdt, og dermed hva de kunne bruke mot det.

Men mitt hår ble for mørkt, vet ikke om det er annerledes når det gjelder å få tilbake normalfargen da?

For øvrig fikk jeg også grønnskjær i noen striper en gang, og fikk da beskjed om at det skyldtes at middelet jeg brukte var for gammelt.

Lykke til!

Skrevet

Ro ned. Det betyr bare at blondering / bleking har tatt ekstra godt. Etter noen hårvasker begynner gulpigmenter å stikke seg fram igjen og håret mister det grønne skjæret.

• 1 år senere...
Gjest er det sant?
Skrevet

skjedde meg også en gang.

zalo funket :))

ellers må du til frisøren og ta avfarging

lykke til

Søkte i gamle innlegg og fant ditt råd om Zalo mot grønt hår. Er det sant, funker det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...