Gjest Keisern Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Skjønner ikke hvordan de har klart det, men de har tydeligvis bilder av alle som bor i Norge her 0 Siter
maybente Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 He he Veldig bra! Bortsett ifra at jeg fikk opp samme bilde av meg, som på en annen.... 0 Siter
Nyco Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 He he Veldig bra! Bortsett ifra at jeg fikk opp samme bilde av meg, som på en annen.... Å FY OG HELVETE! Det kom opp et bilde på mitt navn av DEN lite pene dama...Grøss! Det er IKKE meg!! HMF! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Mange slike luregreier på nettet, jeg likte best den danske der jeg søkte på klassebildet mitt og det kom opp bilde av en gjeng stygge apekatter, hårete og med gravemaskintenner :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Ikke av meg, nei! Navnet mitt kom ikke opp på søk en gang - selv om jeg er den eneste i Norge som heter det. Nå ble jeg ærlig talt glad! :-))))) 0 Siter
Isolde Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Uuuuuuuuuuu er det sånn jeg ser ut..............hahaha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.