Gjest Kåre Knall Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg vet grunnen til at hun har oppført seg som hun har gjort. Hun er deppa fordi hun ikke fikk lov (hun er ikke myndig) av foreldrene sine å feste i Oslo på nyttårsaften. Men det burde da alikevel ikke gått ut over meg. Jeg har tilbudt meg å være sammen med henne på nyttårsaften noe som hun ikke helt stiller seg positivt til. Skal spørre ordentlig etter på. Hvis ikke hun ønsker det tar jeg meg en skikkelig fyllekule med venner og lever livet. :-) Jeg er forresten 18 om det er noen som lurer på det, og nei, jeg heter ikke Kåre Knall. Synes navnet bare klinger så bra! :-D 0 Siter
Gjest Cormack Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Du har misforstått, hvis du tror du har rapporteringsplikt til DOL for alt som skjer hver time på døgnet. Gjeeesssp... 0 Siter
Gjest Kåre Knall Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Du har misforstått, hvis du tror du har rapporteringsplikt til DOL for alt som skjer hver time på døgnet. Gjeeesssp... Javel... 0 Siter
nick Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Nå begynner du å høres ut som en mann, ikke som det piska puddeldyret du har vært de siste innleggene. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Nå begynner du å høres ut som en mann, ikke som det piska puddeldyret du har vært de siste innleggene. En mann er en mann og ingen pudding :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 "Hvis ikke hun ønsker det tar jeg meg en skikkelig fyllekule med venner og lever livet. :-)" Det burde du gjort for lenge siden, og med et sånt kvinnfolk så burde du også feie over venninna hennes eller i det minste en som står henne nær. 0 Siter
punkyB Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 "Hvis ikke hun ønsker det tar jeg meg en skikkelig fyllekule med venner og lever livet. :-)" Det burde du gjort for lenge siden, og med et sånt kvinnfolk så burde du også feie over venninna hennes eller i det minste en som står henne nær. Hva med mora? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hva med mora? Hehe, en kompis av meg feide mora til en han hadde vært sammen med, rett etter at det ble slutt. 0 Siter
naiv Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hehe, en kompis av meg feide mora til en han hadde vært sammen med, rett etter at det ble slutt. Huttetu :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Huttetu :-) Neinei, mora var fin. Helt sant. Hun var ikke eldre enn i slutten av tredveåra. Jeg syntes faktisk at det sto litt respekt av akkurat det der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.