Gå til innhold

Heisann! Vekt og slanking, samme gamle visa...

Aquarius84

Anbefalte innlegg

Satt og tok noen tester på internett hvor jeg målte hofte/midje og vekt+ høyde å noe slikt. Ble litt sjokka å fant ut at det kansje var best å spørre her før jeg begynnte med noe slnking. Jeg er 18 år, veier 45 kg, 165 høy. Altså naturligt undervektig... Men hofte/mage sa at jeg var for stor rundt, hvordan kan dette stemme? Burde jeg gå ned noen kilo for å ligge på det kroppen min bør? (hofte 88, midje 66)Slevfølgeligt setter tanken å svi av fett seg i hodet etter det.. å har ikke helt friskt forhold til mat egentligt...

Men takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest moramira

Umiddelbart virker det som om du har misforstått noe. Du har overhodet ikke noe behov for å ta av noe fett. Hofte/mage ratio er helt fin. Vekten din er, som du selv sier, lav.

Føler du at du er litt "løs i fisken" kan det avhjelpes ved litt lett styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Du bør absolutt ikke slanke deg siden du er undervektig!

Slike tester er ofte feil, sier ingenting om det er fett eller muslker du har under huden eller hvor god fysisk form du er i, begge deler spiller en større rolle for god helse en hva et måleband gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...