Gjest vil ned litt nå. Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Er det noen her som har tenkt å legge om kostholdet nå i januar, og som har tenkt å følte Dr. Lindberg's kostholdsplan? Vil der i så fall være med i ei mail-gruppe som kan støtte hverandre? 0 Siter
persillen Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Jeg har det som nyttårsforsett og vil gjerne være med! Jeg har bestilt boken Kost i balanse, og regner med å få den i løpet av uka. Driver også og titter på Atkins-dietten på atkinscenter.com og tenker å følge noen av hans prinsipper også! 0 Siter
Gjest jubalong 70 Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Jeg har det som nyttårsforsett og vil gjerne være med! Jeg har bestilt boken Kost i balanse, og regner med å få den i løpet av uka. Driver også og titter på Atkins-dietten på atkinscenter.com og tenker å følge noen av hans prinsipper også! Kan du ikke sende meg en mail da? [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.