Gjest vil ned litt nå. Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er det noen her som har tenkt å legge om kostholdet nå i januar, og som har tenkt å følte Dr. Lindberg's kostholdsplan? Vil der i så fall være med i ei mail-gruppe som kan støtte hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persillen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har det som nyttårsforsett og vil gjerne være med! Jeg har bestilt boken Kost i balanse, og regner med å få den i løpet av uka. Driver også og titter på Atkins-dietten på atkinscenter.com og tenker å følge noen av hans prinsipper også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har det som nyttårsforsett og vil gjerne være med! Jeg har bestilt boken Kost i balanse, og regner med å få den i løpet av uka. Driver også og titter på Atkins-dietten på atkinscenter.com og tenker å følge noen av hans prinsipper også! Kan du ikke sende meg en mail da? [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.