EgonO Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg leste følgende påstand: "Når du går opp i vekt, dannes det flere fettceller i kroppen din. Men når du går ned i vekt, mister du ingen fettceller. Fettcellene du har, blir bare mindre. Jo flere ganger du går opp og ned i vekt, jo flere fettceller får du." Stemmer dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjukka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg er ikke sikker, men jeg vil heller tro det er slik at fettcellene blir "fetere" når man legger på seg. Men de forsvinner ikke, uten ved fettsuging da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders29 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er ikke sikker, men jeg vil heller tro det er slik at fettcellene blir "fetere" når man legger på seg. Men de forsvinner ikke, uten ved fettsuging da. Bortsett fra under graviditet og i puberteten deler fettcellene seg sjelden. Det som normalt skjer er at det øker i volum. Når du forbrenner fett, blir fettcellene mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.