Gå til innhold

Til jubalong 70

Gjest nyskjerrig overvektig

Anbefalte innlegg

Hei.

Leser her at du har prøvd Lindberg`s med virkning :o).

Kan du fortelle meg litt om hva du spiser ? F.eks. en hel dag .... jeg klarer ikke helt å sette meg inn i en hverdag uten omtrent brød og poteter ..... jeg har vært å lest litt på vekt i balanse, men det hadde vært greit å høre fra noen som har prøvd, og som har et dagsopplegg å gå etter ?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jubalong 70

Ja, jeg har prøvd, og gikk ned 10 kg. Jeg spiste f.eks.

Frokost: 4-korn med skummet melk og litt linfrø i. 1 eple. 1 kokt egg.

Lunsj: Salat med tomat, agurk, kylling og evt. annet godt av grønnsaker. Linfrøolje som dressing.

Mellommåltid: 2 rugsprø med magerost og 4 skiver skinke, paprika og agurk. 1 rå gulrot.

Middag: Kylling Fajitas.

Kvelds: 1 kopp havrevelling og 1 tomat.

Dette er bare et forslag.

Nå må jeg bare innrømme at jeg har falt av i det siste, og har store planer om å starte på igjen nå på nyåret. Har lagt på meg igjen det jeg tok av, men føler virkelig motivasjon. Det som er vanskeligst med denne dietten er at man må planlegge måltidene så nøye. Man kan liksom ikke bare ta seg ei skive i farten. Men jeg merket veldig godt at både humør og form ble VELDIG mye bedre når jeg spiste riktig.

Kanskje vi skal starte sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvd, og gikk ned 10 kg. Jeg spiste f.eks.

Frokost: 4-korn med skummet melk og litt linfrø i. 1 eple. 1 kokt egg.

Lunsj: Salat med tomat, agurk, kylling og evt. annet godt av grønnsaker. Linfrøolje som dressing.

Mellommåltid: 2 rugsprø med magerost og 4 skiver skinke, paprika og agurk. 1 rå gulrot.

Middag: Kylling Fajitas.

Kvelds: 1 kopp havrevelling og 1 tomat.

Dette er bare et forslag.

Nå må jeg bare innrømme at jeg har falt av i det siste, og har store planer om å starte på igjen nå på nyåret. Har lagt på meg igjen det jeg tok av, men føler virkelig motivasjon. Det som er vanskeligst med denne dietten er at man må planlegge måltidene så nøye. Man kan liksom ikke bare ta seg ei skive i farten. Men jeg merket veldig godt at både humør og form ble VELDIG mye bedre når jeg spiste riktig.

Kanskje vi skal starte sammen?

Takk for svar :o)

Jo det hadde vært greit å startet sammen med noen ..... men jeg synes på en måte at kuren ser litt vanskelig ut .... tenker da på familen ellers, og når jeg er på jobb.

Hvis du ser i tråden over dette, (det var jeg som lurte på om noen har prøvd den fiberkuren ... ) Startet dagen idag med en skive med dette grovbrødet, det smakte kjempegodt.

Men dessverre bugner kjøleskapet av julemat enda, så vi MÅ bare få det vekk før jeg virkelig starter.

Jeg har tidligere gått på GR kurs (gikk ned ti kilo, noen av kiloene er på igjen), men det blir så dyrt i lengden, så hvis jeg hadde klart det selv hadde det vært helt toppers.

Derfor fra mandagen når jeg begynner på jobb igjen, så er det niste av Ingers fiberbrød jeg skal ha med meg, skal holde meg langt unna kantina på jobb :o). Jeg må i tillegg begynne å få inn gåturene mine igjen i dagsplanene ... men puuhh det blir litt vanskelig med to små og en mann som nå jobber skift ..... ja ja jeg får gå de dagene jeg kan :o).

Lykke til til deg også jubalong 70 :o) !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong 70

Takk for svar :o)

Jo det hadde vært greit å startet sammen med noen ..... men jeg synes på en måte at kuren ser litt vanskelig ut .... tenker da på familen ellers, og når jeg er på jobb.

Hvis du ser i tråden over dette, (det var jeg som lurte på om noen har prøvd den fiberkuren ... ) Startet dagen idag med en skive med dette grovbrødet, det smakte kjempegodt.

Men dessverre bugner kjøleskapet av julemat enda, så vi MÅ bare få det vekk før jeg virkelig starter.

Jeg har tidligere gått på GR kurs (gikk ned ti kilo, noen av kiloene er på igjen), men det blir så dyrt i lengden, så hvis jeg hadde klart det selv hadde det vært helt toppers.

Derfor fra mandagen når jeg begynner på jobb igjen, så er det niste av Ingers fiberbrød jeg skal ha med meg, skal holde meg langt unna kantina på jobb :o). Jeg må i tillegg begynne å få inn gåturene mine igjen i dagsplanene ... men puuhh det blir litt vanskelig med to små og en mann som nå jobber skift ..... ja ja jeg får gå de dagene jeg kan :o).

Lykke til til deg også jubalong 70 :o) !!!!!!

Skjønner godt det er vanskelig å få det til med familie. Har det på samme måte selv. To små barn og en mann som pendler.

Har også ambisjoner om å få gått litt, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til.

Men vedr. maten til Lindberg så er det ikke så vanskelig med de små. Spiste endel fisk, og det er mine barn veldig glad i. Hadde vi kjøtt som var for vanskelig for barna å tygge, så kokte/stekte jeg et par pølser/kjøttboller e.l. til dem.

Tror ikke de savnet poteter o.l. Men matpakka til dagmamma'n er det brød i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...