Jane Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Hun er visst på klatreekspedisjon i Himalaya. 0 Siter
geraldy Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Hun er visst på klatreekspedisjon i Himalaya. trasig.....savner den "giftige" tunga.... he he... 0 Siter
Amiga Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Hun er visst på klatreekspedisjon i Himalaya. Hun satser visst på å komme høyt også. 0 Siter
geraldy Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Hun satser visst på å komme høyt også. Ja ja, en æra er over.... 0 Siter
Retz Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Ja ja, en æra er over.... Så, så, hun kommer nok tilbake etter at alle sherpaene er fortært. :oppmuntrer: 0 Siter
kie Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Ja, hvor har det blitt av den førkja? Hun påstår at hun har slutta på dol. Går det an da? 0 Siter
Babette Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Savner Andor mere enn henne. Her ville Lion ha sagt: Javel. Jeg er for øvrig ikke enig med deg. Jeg savner overhodet ikke andor. For han har fornærmet snille Babette. Han har vært så ekkel mot henne at hun fikk tårer i øynene. Det er faktisk sant. Og hun hadde ikke vært ekkel mot ham eller noen andre. Mrxx er mye snillere og kjekkere. (*Smisk*) 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Hun påstår at hun har slutta på dol. Går det an da? Niks og nei. 0 Siter
Gjest doooler Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Her ville Lion ha sagt: Javel. Jeg er for øvrig ikke enig med deg. Jeg savner overhodet ikke andor. For han har fornærmet snille Babette. Han har vært så ekkel mot henne at hun fikk tårer i øynene. Det er faktisk sant. Og hun hadde ikke vært ekkel mot ham eller noen andre. Mrxx er mye snillere og kjekkere. (*Smisk*) Innlegget ditt sier ingenting om hverken andor elle mrxx, kun noe om deg. 0 Siter
kie Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Niks og nei. Det var det jeg sa også! Men løva har jo alltid gjort som hun vil. ;-) 0 Siter
naiv Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Hun påstår at hun har slutta på dol. Går det an da? Nei, en kan da ikke gjøre noe slikt mot sine med(dol)mennesker. 0 Siter
Gjest lattermild Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Hun lusker nok i korridorene trur ikke lionn er typen til å luske stille i korridorene akkurat 0 Siter
Solsikke Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 trur ikke lionn er typen til å luske stille i korridorene akkurat hehehe, nei du sier noe der. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Her ville Lion ha sagt: Javel. Jeg er for øvrig ikke enig med deg. Jeg savner overhodet ikke andor. For han har fornærmet snille Babette. Han har vært så ekkel mot henne at hun fikk tårer i øynene. Det er faktisk sant. Og hun hadde ikke vært ekkel mot ham eller noen andre. Mrxx er mye snillere og kjekkere. (*Smisk*) Du er en meget klok kvinne......det må jeg si:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.