Retz Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 *flire* Faen, nanna, husker du da vi var på ufrivillig? :rolf: 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Her iler jeg inn på Adopsjon og forventer meg en skikkelig slåsskamp - og så finner jeg en fnisete ulv og bare tull og fjas? Makan! :snurt: Fnise og fnise fru blom. Når de har stemplet meg som kverulant, så snur dem nesa i været. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Nei da, du provoserer da ikke ;o) Nå må du ikke bli lei deg for at du fomlet deg inn på adopsjonsforumet, da ;-) Det blir som en danske på ski for første gang. Men jeg har faktisk vært sammen med to adoptivbarn, store sådanne, de hadde problemer, og de var faktisk bortskjemte enebarn. Jeg kan ikke noe for det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Jeg ble like snurt som nanna. Samma hva jeg skriver nå så tror de ikke et ord likevel. Jungeltromma har talt. 0 Siter
naiv Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Betenkelig! - Barn og dyr bør behandles godt.. 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Faen, nanna, husker du da vi var på ufrivillig? :rolf: :knegg: 0 Siter
Champagne Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Lille speil på veggen der - hvem sutrer mest i landet her.......? Alle vet at Thomas Alsgaard sutrer mest i landet her. Trenger ikke spørre speilet for å finne ut det.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 :knegg: Det var tider det ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Mhm. :mimre: Fortell, jeg kjeder meg. 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Fortell, jeg kjeder meg. Det er litt infløkt. Jeg sa hva jeg mente, og ble skjelt ut etter noter (dette var visst et spesielt hormonelt menneske) - og kalt "nannamennesket". *flire* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Det er litt infløkt. Jeg sa hva jeg mente, og ble skjelt ut etter noter (dette var visst et spesielt hormonelt menneske) - og kalt "nannamennesket". *flire* Godt at du ble kalt menneske da. 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Godt at du ble kalt menneske da. Ja, men det var på fi**ehåret, da. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Ja, men det var på fi**ehåret, da. Fittehåret ? Apene er ikke mange DNA koder unna da, men fy f***** så mye styggere de er. 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Fittehåret ? Apene er ikke mange DNA koder unna da, men fy f***** så mye styggere de er. *LOL* Stil og diskresjon... 0 Siter
naiv Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Fittehåret ? Apene er ikke mange DNA koder unna da, men fy f***** så mye styggere de er. Er det noe spesielt med f..hårene til hunnapene? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Er det noe spesielt med f..hårene til hunnapene? Alltid er det noen som griper tak i syntaksen. :-) Fittehårene til aper vet jeg ikke noe om, jeg snakka om aper generelt. Og var glad at ingen ble kalt aper. 0 Siter
naiv Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Alltid er det noen som griper tak i syntaksen. :-) Fittehårene til aper vet jeg ikke noe om, jeg snakka om aper generelt. Og var glad at ingen ble kalt aper. Gudskjelov. Men jeg tror de er helt hårløse bak i der. I alle fall mange av de apene jeg har sett. Husker bare noen enorme svulmende og rosa bakender. Da var de fit for fight, tror jeg. 0 Siter
Mamta Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Nei, nå får du sannelig gi deg, Ulv! "Skjønner ikke spøk?" *snurt* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Nei, nå får du sannelig gi deg, Ulv! "Skjønner ikke spøk?" *snurt* Jeg ser deg: Hvem ? Jeg ? *peker ut av vinduet* Se ! En gjøk ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.