rain0572 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er i dårlig form og bør trene for å få overskudd til å takle hverdagen, men jeg har aldrig trent noe som helst og har ingen kunnskaper om hva man gjør, hvorfor eller hvordan. Hvordan trener jeg hele kroppen og tøyer etterpå? (PS:Jeg må ha det med teskje) På forhånd takk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maki Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Begynn med kampsport, da får du alt inn med teskje, får trent hele kroppen og blir fleksibel. Og du vil bli i ditt livs form! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sound1365380319 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Dette svaret kommer litt sent men jeg vil allikevel gi deg et tips om aa kjoepe boka 'Fitness for dummies'. der faar du alt inn med teskje. har den selv og syntes den er helt super. naar du begynner aa trene kan det vaere til hjelp aa kjoepe en treningsdagbok, f.eks gym diary, golf diary etc. for aa holde motivasjonen oppe. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.