Gå til innhold

Celulitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest appelsinen

Hei.

Jeg er en jente på din egen alder som har også fått noe celulitter. Jeg fikk høre at en type krem som heter Comet skal hjelpe bra mot slikt. Men denne kremen alene er ikke nok tror jeg. Det er viktig å trene og å få blodsirkulasjonen i gang.

Jeg har hørt at litt kraftig massasje på problemområdene kan også være til hjelp.

For å få igang blodsirkulasjonen i rompa er det en god øvelse å sitte på rompa med strake bein og så å rulle på rompa fra side til side. Forstår du hva jeg mener? Gynge fra side til side altså. Første gangene blir du litt sår i skinkene, men det er vel et godt tegn;o)

Good luck

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88015-celulitter/#findComment-480952
Del på andre sider

Angela1365380318

Comet koster bortimot 998 (tror eg), veldig dyrt mener nå eg!Loreal har en annen, slim et eller annet som sikkert (kt 137) er likegod, eg bruker den.

Tren, gå tur eller beveg deg regelmessig, bruk scrubbhanske og scrubbkrem når du dusjer, smør deg inn etterpå, drikk mye vann og spis sundt!

Eg har blitt mye bedreiallefall!

Det er litt arvbestemt også om du får celulitter, men du kan jo ihværtfall prøve..

Eg leste at supermodeller smører seg inn i kaffe for å ungå problemt, men han ennå ikke prøvd det selv..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88015-celulitter/#findComment-481429
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...