Gjest petunia Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Nå hadde jeg jo tenkt å slutte (og gjorde det faktisk på nyttårsaften!) men så hører jeg at det er en idiotisk dato å skluute på, at 90-97% av dem som slutter "alene" sprekker igjen...og så har jeg så j..la lyst på røyk!! Har jo ikke vært helt røykfri heller da, det gikk med noen i går kveld. Hva om jeg tar meg en sigg eller tre i kveld (siden jeg uansett bare er "halvslutta") og så løper jeg på mandag og kjøper den boka de skryter sånn av på Røykeslutt-forumet?? :dukker lynraskt: 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Høres ut som utflukter, ta deg en røykm og gi f.. i forsetter, du greier ikke slutte når du tuller sånn. 0 Siter
Gjest petunia Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Høres ut som utflukter, ta deg en røykm og gi f.. i forsetter, du greier ikke slutte når du tuller sånn. Takk. Jeg tror jeg elsker deg ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Takk. Jeg tror jeg elsker deg ;-) Er det ikke deilig når folk befrir deg for selvpålagte forsetter ? Det er ikke farlig å røyke, bestfaren min røyka fra han var 14 og ble utgammal: 37 år. 0 Siter
naiv Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 hehe Føler du deg mere vel hvis du får andres godkjenning av din geniale plan? Røyk i dag og i morgen - slutt på mandag! Sånn!! 0 Siter
Gjest Rosin Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Ref mitt innlegg på røykeslutt-forum; Du bør absolutt kjøpe boka, ja... Den anbefaler faktisk at du røyker mens du leser den, for så å slutte når du er ferdig;-) Så da kan du bare kose deg med røyken i kveld;-) Faktisk hadde jeg også veldig lyst på en røyk i dag sammen med rødvina mi, men slo opp i boka og repeterte alle grunnene til at jeg IKKE burde ta den røyken, så klarte jeg å styre unna;-) Lykke til;-) 0 Siter
alphan Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Er det ikke deilig når folk befrir deg for selvpålagte forsetter ? Det er ikke farlig å røyke, bestfaren min røyka fra han var 14 og ble utgammal: 37 år. Den gangen dævva folk av tub. og sjørbuk. 0 Siter
alphan Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Lån den på biblioteket i stedet, så har du ikke kasta bort penga.. Hvorfor slutte med noe som er godt? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Den gangen dævva folk av tub. og sjørbuk. Å f... !! 0 Siter
alphan Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Å f... !! De slapp maset og pekefinger'n om at røyking forkorta livet dah.. 0 Siter
Gjest Surrealis Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Hvorfor prøver du å slutte egentlig? Hvis du prøver det, må du VILLE slutte - fullstendig. Slik du fremstiller tingene, bør du heller bruke energien på andre ting. Mvh 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Ref mitt innlegg på røykeslutt-forum; Du bør absolutt kjøpe boka, ja... Den anbefaler faktisk at du røyker mens du leser den, for så å slutte når du er ferdig;-) Så da kan du bare kose deg med røyken i kveld;-) Faktisk hadde jeg også veldig lyst på en røyk i dag sammen med rødvina mi, men slo opp i boka og repeterte alle grunnene til at jeg IKKE burde ta den røyken, så klarte jeg å styre unna;-) Lykke til;-) Hvilken bok? Hva heter den/hvem har skrevet den? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.