Gå til innhold

Røyke litegrann...

Anbefalte innlegg

Gjest petunia
Skrevet

Nå hadde jeg jo tenkt å slutte (og gjorde det faktisk på nyttårsaften!) men så hører jeg at det er en idiotisk dato å skluute på, at 90-97% av dem som slutter "alene" sprekker igjen...og så har jeg så j..la lyst på røyk!!

Har jo ikke vært helt røykfri heller da, det gikk med noen i går kveld.

Hva om jeg tar meg en sigg eller tre i kveld (siden jeg uansett bare er "halvslutta") og så løper jeg på mandag og kjøper den boka de skryter sånn av på Røykeslutt-forumet??

:dukker lynraskt:

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Høres ut som utflukter, ta deg en røykm og gi f.. i forsetter, du greier ikke slutte når du tuller sånn.

Gjest petunia
Skrevet

Høres ut som utflukter, ta deg en røykm og gi f.. i forsetter, du greier ikke slutte når du tuller sånn.

Takk. Jeg tror jeg elsker deg ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Takk. Jeg tror jeg elsker deg ;-)

Er det ikke deilig når folk befrir deg for selvpålagte forsetter ?

Det er ikke farlig å røyke, bestfaren min røyka fra han var 14 og ble utgammal: 37 år.

Skrevet

hehe Føler du deg mere vel hvis du får andres godkjenning av din geniale plan?

Røyk i dag og i morgen - slutt på mandag!

Sånn!!

Skrevet

Ref mitt innlegg på røykeslutt-forum;

Du bør absolutt kjøpe boka, ja... Den anbefaler faktisk at du røyker mens du leser den, for så å slutte når du er ferdig;-)

Så da kan du bare kose deg med røyken i kveld;-)

Faktisk hadde jeg også veldig lyst på en røyk i dag sammen med rødvina mi, men slo opp i boka og repeterte alle grunnene til at jeg IKKE burde ta den røyken, så klarte jeg å styre unna;-)

Lykke til;-)

Skrevet

Er det ikke deilig når folk befrir deg for selvpålagte forsetter ?

Det er ikke farlig å røyke, bestfaren min røyka fra han var 14 og ble utgammal: 37 år.

Den gangen dævva folk av tub. og sjørbuk.

Skrevet

Lån den på biblioteket i stedet, så har du ikke kasta bort penga..

Hvorfor slutte med noe som er godt?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den gangen dævva folk av tub. og sjørbuk.

Å f... !!

Skrevet

Å f... !!

De slapp maset og pekefinger'n om at røyking forkorta livet dah.. :)

Gjest Surrealis
Skrevet

Hvorfor prøver du å slutte egentlig? Hvis du prøver det, må du VILLE slutte - fullstendig. Slik du fremstiller tingene, bør du heller bruke energien på andre ting.

Mvh

Skrevet

Ref mitt innlegg på røykeslutt-forum;

Du bør absolutt kjøpe boka, ja... Den anbefaler faktisk at du røyker mens du leser den, for så å slutte når du er ferdig;-)

Så da kan du bare kose deg med røyken i kveld;-)

Faktisk hadde jeg også veldig lyst på en røyk i dag sammen med rødvina mi, men slo opp i boka og repeterte alle grunnene til at jeg IKKE burde ta den røyken, så klarte jeg å styre unna;-)

Lykke til;-)

Hvilken bok? Hva heter den/hvem har skrevet den?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...