Gå til innhold

Unnskyld meg Webmaster.

Anbefalte innlegg

Gjest Shooter
Skrevet

Men er du helt mongolid eller? Hvorfor slettet du innlegget mitt? du vet det som het, "Hjelp! ber på mine knær"

Gjest brittni
Skrevet

Jeg logger av en liten stund, blir så dyrt og sitte online,sjekker mailen litt senere og skriver tilbake om du legger igjen din e-mailadr. OK?

Gjest Shooter
Skrevet

Jeg logger av en liten stund, blir så dyrt og sitte online,sjekker mailen litt senere og skriver tilbake om du legger igjen din e-mailadr. OK?

OK! men du får mailadressen min når du får mailen.

Gjest Skylark
Skrevet

Om det er slik du pleier å ordlegge deg, så er det kanskje ikke så rart at du blir slettet?

Skrevet

Om det er slik du pleier å ordlegge deg, så er det kanskje ikke så rart at du blir slettet?

Jeg sier det samme som Skylark.

Og du bør så absolutt moderere språkbruken din.

Gjest webmaster
Skrevet

Når det gjelder billetter til arrangementer, så må du nok skaffe disse ett annet sted enn gjennom innlegg på Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...