Gå til innhold

Wellex slankepiller, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Gjest Drizzt

Så en reklame på vg om disse slankepillene. Gikk inn på hjemmesiden og bestile en "gratis" prøvepakke til 59 kroner.

Litt suspekt at de hverken spør om alder eller vekt. Strengt tatt trenger ikke jeg å gå ned i vekt..

Og det ultimate spørsmålet, virker de?

Fortsetter under...

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest SardinSara

Hei!

Nå har du hatt noen uker på deg - du bestilte jo pillene for å prøve dem en stund. Har du brukt pillene og kjøpt fler?

Er litt spent på dette, særlig fordi det har dokumentert effekt.

Til tross for at man sier at det kun er økt mosjon og mindre matinntak som forbrenner fettet, fikk jeg en følelse av at dette ikke bare er humbug.

Selv om prisen kan tyde på at dette er noen som vil(og kommer til å) tjene penger.

Gjest drizzt

Hei!

Nå har du hatt noen uker på deg - du bestilte jo pillene for å prøve dem en stund. Har du brukt pillene og kjøpt fler?

Er litt spent på dette, særlig fordi det har dokumentert effekt.

Til tross for at man sier at det kun er økt mosjon og mindre matinntak som forbrenner fettet, fikk jeg en følelse av at dette ikke bare er humbug.

Selv om prisen kan tyde på at dette er noen som vil(og kommer til å) tjene penger.

Ah, er så drittforbanna på Wellex nå.

Sa opp medlemsskapet mitt etter prøve-pakken, men jaggu sender de meg en ny pakke. For 700 kroner...

IKKE PRØV DET!! Fungerer ikke, og Wellex er skikkelig useriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...