Gjest the_girl Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er det no galt me kroppen min når jeg blir kvalm når jeg spuser? jeg er syk nå fra føra.forkjølet..så har jeg nesten ikke spist no på mange dager..men nå i det siste 3 dagene har jeg blitt kvalm når jeg spiser..er nesten sånn at jeg kaster opp..er det farlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvis det går veldig lang tid mellom hver gang du spiser, kan du risikere å bli litt kvalm når du endelig får i deg mat. Særlig dersom du er syk i utgangspunktet. Prøv å spise små porsjoner litt oftere, det er et godt triks. Drikk mye. Kvalme kan jo også være et symptom på graviditet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fat_angel Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg vil kanskje ikke si at det er farlig, men hvis du kanskje trosser denne følelsen av kvalmhet og spiser litt oftere, kanskje det går over da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.