Babette Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Forleden dag tenkte jeg da jeg våknet til liv at i dag blir det iallfall ingen løpetur. Jeg var nemlig småruskete i halsen og lettere snørrete. Ikke følte jeg meg riktig pigg heller, men ikke antydning til feber, heldigvis. Ikke var jeg direkte syk heller. Men det var jo så kaldt.17 blå, faktisk. Hvordan det nå enn kunne gå til - plutselig bestemte jeg meg for å ta en lett løpetur likevel. Godt kledd med flere lag, og det var ikke det minste ubehagelig å dra ned den iskalde lufta i lungene. Litt stiv i maska ble jeg riktignok. Og, advarsel til Sier Du Det: Nå må ikke du lese videre. For jeg spyttet mye hvitt slim underveis. Som delikat nok hang seg opp i rullekragen og frøys til is.... Turen gikk med andre ord fint. I 17 kuldegrader, siger og skriver. Fem herlige kilometer. Og tro det eller ei: Forkjølelsesubehaget og kriblingen i halsen forsvant som dugg for solen, og har heller ikke kommet tilbake! Jeg var pigg som en unghoppe etterpå og hadde en deilig følelse av velvære. Om jeg anbefaler denne forkjølelsesmedisinen til andre ? Nei, for all del. Jeg vil ikke ha noen tilfeller av bronkitt eller lungebetennelse på samvittigheten. Jeg ville selv sagt det var galskap. Men det hadde jo vært artig å høre om andre har hatt lignende erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88361-forkj%C3%B8lelsen-forsvant/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.