Gå til innhold

legge på seg

Angela1365380318

Anbefalte innlegg

Angela1365380318

kjærestem min har blitt skremmendes tynn i det siste, h an har opplevd en del ting og mast rett og slett matlysten. Nå har han begynt å spise igjen, men med hans dårlige matvaner holder vekten seg temmelig stabil (gjerne en bolle til lunsj, og varm mat til kvelds + brus er alt) eg har prøvd å innføre faste måltider, men han klarer ikke å spise frokost og da får han ikke til før lunsj igjen.

Han er høy og nå ganske tynn, mister han mer vekt nå mener eg at det vil være farlig i og med at han vil ikke ha noe å gå på dersom han skulle bli syk. Selv ønsker han å gå opp i vekt, men er redd fordi han sier at hvær gang han prøver så legger han bare på seg på magen (er livredd for å få mage) det han vil er litt mer fett og kjøtt på lårene, rygg, armer osv. Men man kan jo ikke bare fordele det som man ønsker.

Han trener og er i vedlig god fysisk form, mye myskler som stikker ut av huden. Men han kan ikke bare legge på seg muskler.

Har dere noen råd til hvordan han kan løse problemet?

Nå har han begynt å bli flinkere med maten har sånn ca tre måltider, er veldig nøye de dagene har trener. Men han vil jo ikke ha det på magen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...