Gå til innhold

"Venstresidesyndrom"

acv

Anbefalte innlegg

Har nå siden våren 2000 gått med vondt i hele venstre kroppshalvdel. Det startet med nedsatt funksjonsevne/smerter i venstre bein og arm samt veldig trøtthet og klem i v.bryst. Forut for dette klarte jeg knapt å gå 100m til postkassa i en periode, uten å påvise noe antok legen at det hadde vært et snev av mononukleose. Jeg startet opp med trening kort tid etter dette og har prøvet å trene på og av hele tiden siden da. Nå to år senere har jeg fortsatt muskelsmerter i v.bein, v.arm, v.bryst og nummenhet i v.tinning/ansikt. Blir raskt trøtt tidlig på kvelden. Jeg er mann 36 år og har trent aktivt i 20 år, langrenn. Har prøvd å redusere trening nå, da det kanskje kan hjelpe meg, eller ? Kan man få kroniske muskulære plager av å trene med et snev av mononukleose i kroppen? Og hvorfor bare venstre kroppshalvdel, ingen plager i høyre side?

Har du hørt om smerter bare i venstre side og fått hjelp/svar på hva det er så vennligst tips meg hvor og hvordan jeg kan få hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Dessverre har vi grunnet tekniske problemer ikke vært i stand til å besvare dette spørsmålet innen rimelig tid. Vi beklager dette på det sterkeste og håper du vil prøve igjen.

Kredittkortet blir ikke belastet for dette svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...