Gå til innhold

Var dette noe å bli sur for da?

Anbefalte innlegg

Gjest alexsandra

Jeg og min kjære hadde oss en liten hyrdestund i går,akuratt i det han kom begynnte jeg å le,ikke bare litt men ett skikkelig latter anfall..

Vet ikke hvorfor jeg gjorde det ,det var ikke for å være ondskapsfull,eller noe sånn.

Vi har vært sammen i 10 år,så det var ikke en som jeg plukket opp i heløgen for å si det sånn.

Han ble dritt sur..

Hadde du blitt det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88473-var-dette-noe-%C3%A5-bli-sur-for-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen mennesker har en forestilling om at sex skal være så alvorlig og høytidelig, det er vel den sorten kjæresten din er. Da skal man helst ikke le, slippe en fis eller gjøre noe annet som distraherer hyrdestunden. Andre mennesker, som meg og tydeligvis deg også, er mer avslappede. Etter 10 år sammen ville jeg ikke trodd han skulle ta seg så nær av det, men du kjenner ham bedre enn meg. Snakk med ham da vel. :-)

Hvis dere har vært sammen i 10 år og du plutselig begynner å gapskratte i et slikt inderlig øyeblikk når du aldri har gjort det før er det jo ikke så merkelig egentlig at han ble en smule sur.

Hva om det var motsatt. Du hadde et øyeblikk hvor du f.eks skulle være forførende og sexy eller lignende og han slår opp latterdøra på vidt gap. Ville det føltes helt ok?

Annonse

Ja, kanskje det ... forbanna i alle fall ... hadde garantert lurt på hva faen det var som var så morsomt ... særlig siden latteren tydeligvis ikke opplevdes som en naturlig og riktig del av elskoven, ikke denne gangen i alle fall... men når det er sagt, vet jeg at humor ofte er sponatn, og kanskje litt bisarr til og med ... så det hadde jeg nok hatt forståelse for, og i ettertid selvironi nok til å le av ...

Jeg hadde vel undret meg littegranne over dette øyeblikkets galskap, men antageligvis hadde jeg begynt å le med. Det er smittsomt med latter.

Trakk han ikke på smilebåndet engang, altså...?

Det er mulig du lo så fælt at du ikke fikk stotret frem at det ikke var HAN du lo av altså....kanskje han derfor misforstod, og trodde det var prestasjonene hans du lo av. Da er det all grunn til å bli en smule muggen, kanskje?

Ørkenvandreren

Latter og glede er en fin ting i sexuallivet, men "timingen" var nok dårlig. Orgasmen er et veldig, tja hva skal jeg si, privat og "sårbart" fenomen - som nok ingen liker å få latterliggjort. Og jeg kan tenke meg at det var det han følte.

Ja, det hadde jeg blitt sur for. Litt av et øyeblikk å få latteranfall! Skjønner godt at han ikke likte det så veldig godt, ja.

HVordan tror du det føltes for ham når du begynte å le, da? Han må jo ha lurt på om det var ham du lo av, eller om hva i all verden du egenlig tenkte på (for et annet sted må du jo ha vært dersom det ikke var ham du lo av).

Og dersom du ikke akkurat har for vane å le under sexen, er det da ikke rart at han blir sur når du plutselig begynner å le sånn uten videre.

Asterix hadde et bra eksempel nedenfor her:

"Hva om det var motsatt. Du hadde et øyeblikk hvor du f.eks skulle være forførende og sexy eller lignende og han slår opp latterdøra på vidt gap. Ville det føltes helt ok?"

Annonse

Gubben min fikk plutselig latteranfall en gang like før jeg..eh.."tok av", og jeg syntes ikke det var noe morsomt akkurat. Ikke ville han si hva han lo av heller. Selvtilitten fikk en alvorlig knekk, og jeg orket ikke å ha noe mer sex på en stund. ("en stund" vil da altså si et par timer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...