Gjest fat_angel Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei. Jeg er en jente på 16 1/2 år som slanker meg. Jeg vil bare vite om det er å være overvektig å være 167.5 cm høy og ha en vekt på 48. BMI'en sier noe annet enn det jeg selv mener, men jeg trenger liksom bare få et lite svar.. Stoler ikke på BMI osv. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vil ikke oppmuntre deg til mer slanking.. Du er tynn, veldig tynn. Og det er visse ting som kan tyde på at du har en spiseforstyrrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fat_angel Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vil ikke oppmuntre deg til mer slanking.. Du er tynn, veldig tynn. Og det er visse ting som kan tyde på at du har en spiseforstyrrelse. vil ikke si at jeg har noen form for spiseforstyrrelse, jeg da.. takk for at du svarte på mitt innlegg da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 vil ikke si at jeg har noen form for spiseforstyrrelse, jeg da.. takk for at du svarte på mitt innlegg da.. De med spiseforstyrrelser innrømmer ikke at de har det. Ikke i begynnelsen i hvert fall. Personlig mistenker jeg sterkt at du har det...syns synd på deg i såfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fat_angel Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 De med spiseforstyrrelser innrømmer ikke at de har det. Ikke i begynnelsen i hvert fall. Personlig mistenker jeg sterkt at du har det...syns synd på deg i såfall. hmm, vet ikke om jeg skal takke eller.. jeg vet at jeg ikke har spiseforstyrrelse. de som har det, er ikke så tykke som meg! MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hmm, vet ikke om jeg skal takke eller.. jeg vet at jeg ikke har spiseforstyrrelse. de som har det, er ikke så tykke som meg! MVH Den siste setningen din sier desverre mer enn nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Herregud, at det går an!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Du må være dum i huet som spør om noe så tåpelig. Svaret sier seg selv. Kom til fornuft, jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leenie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ja, du er fryktelig overvektig. Du burde ta av noen kilo, for da regner jeg med at vekta og iq'en ville matche ganske bra. Ca 30 ville vel passe fint, tenker jeg. Nei, seriøst, ta deg sammen jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fat_angel Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ja, du er fryktelig overvektig. Du burde ta av noen kilo, for da regner jeg med at vekta og iq'en ville matche ganske bra. Ca 30 ville vel passe fint, tenker jeg. Nei, seriøst, ta deg sammen jente. unnskyld.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fat_angel Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du må være dum i huet som spør om noe så tåpelig. Svaret sier seg selv. Kom til fornuft, jente. beklager for at jeg synes jeg er feit.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 beklager for at jeg synes jeg er feit.. Innse det, jente, en som er helt frisk ville ikke kalt det du veier med din høyde for OVERVEKT. Søk hjelp før det tipper helt over for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du er _langt_ fra å være overvektig, heller motsatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leenie Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 unnskyld.. Pøh, for et ynkelig og mislykket forsøk på å gi meg dårlig samvittighet. Du trenger et spark bak, og det fikk du! Skjerp deg! Og for himmelens skyld; skift nick! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du veier det samme som meg og jeg er 3 cm høyere. Så hvordan du kan være fet og jeg altfor tynn er i så fall disse cm sin skyld. Neida, du burde absolutt prøve å legge på deg dersom det ikke er sykdom til grunn. Det er nesten like stygt å være for tynn som å være fet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia223 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Da jeg leste innlegget ditt,ble jeg så irritert og forbanna på deg at du påstår noe sånt om deg selv.Jeg er ei jente som er 1.60cm høy og veier 80kg og er overvektig og du kommer her og innbiller deg at du er overvektig.Skjerp deg jente!Du har seriøse problemer For det første burde du skamme deg noe veldig for å kalle deg for overvektig når du snarere tvert i mot er undervektig. Tenk på de som er virkelige overvektige.Hva kommer dem til å tro da. For det andre så er du syk i hodet ditt.Folk med spiseforstyrrelser ser ikke at dem selv er tynne.Så du har nok dessverre vrengt oppfatning av din egen kroppsvekt.Så det at du ikke ser det selv,er et tegn på at du har en spiseforstyrrelse. Oppsøk hjelp med en gang Få deg bedre selvtillit og lær deg å godta deg for den personen du er! For guds skyld ikke kom her og si at du er overvektig og feit, og slutt opp med det tullet ditt med en gang.Gjør noe positivt som for eksempel å oppsøke hjelp for det du sliter med og bruk energien din på å bli frisk i stedet for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest med søster Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hei du, jeg vil bare fortelle deg en ting. jeg er selv 160 høy og veier litt mindre enn deg og jeg ble taua inn av gym læreren min p.g.a. det. og det er sant som hun sier at jeg har en spisseforstyrrelse. jeg tror jeg er for tykk akkurat som deg, men du er tynn og trenger ikke og slanke deg. samtidig vet jeg hvordan du har det. mitt rådt til deg er og snakk med en voksen eller en god venn/venninne og sørg for at de får med seg det at du vil gå ned i vekt. du trenger hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borealis Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg er ca like høy som deg, og veier mye mer. Og jeg ikke overvektig. Helt gjennomsnittlig. Og det sier meg, at du nok er litt i tynneste laget. Og en som sliter med å ha et sunt og normalt kroppsbilde, vil jo elvsagt ikke selv se, at h*n er _for tynn_! At du har disse målene du oppgir, og så lurer på at du er overvektig, kan virke som en provokasjon på mange. På meg virker det som et symptom på SF. Ikke kom på defensiven eller la deg provosere av krasse svar her. Men ta svarene på alvor: Du er IKKE overvektig, tvert om. Jeg vil anbefale deg å snakke med noen du stoler på, helsesøster, mamma, en tante, e.l. Vennlig hilsen ho.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kaller jeg dette innlegget !!! Bare ei som har for lite å gjøre om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hmm, vet ikke om jeg skal takke eller.. jeg vet at jeg ikke har spiseforstyrrelse. de som har det, er ikke så tykke som meg! MVH noen av svarene her er skikkelig....*uten ord* hvis dere leser et innlegg og det går tydelig frem at den som skriver dette ikke ser det som er virkelighet (ja angel.....) så trenger jo dere ikke kommentere på den måten. å være frekk hjelper LITE.. heller si at en bør prate med noen e.l. - ikke dra personen ned med kommentarer. beklager men, syntes noen av kommentarene her var rett og slett unødvendig. en som har spiseforstyrrelser ser ikke virkeligheten, lav selvtillit og ser ned på seg selv - hva tror dere slike sårende kommentarer gjør? la heller vær å kommenter... *min mening* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.